S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg den 23 maj 2010

Av Lotta - 23 maj 2010 10:21

Cassis är en sådan lugn & trygg kattmamma men i fredags blev hon så rastlös och gick omkring och jamade, hon försökte även smita ut från lägenheten. Jag har aldrig sett henne på det här viset och när jag stödmatade Josephine så låg hon och tittade på...när jag stödmatade en ur USA-kullen gjorde hon allt för att ta tillbaka ungen så det var som om hon visste att jag hjälpte lilla J.


När Josephine somnade in i min hand så la jag ner henne i bolådan och Cassis började frenetiskt slicka henne och efter ett tag tog jag bort henne och plötsligt var Cassis lugn. Hela den natten var det tyst och hon låg stilla i bolådan hos Napoleon.


Men igår började hon jama igen och gick omkring överallt i lägenheten så förmodligen letade hon efter Josephine...nu har det lugnat ner sig och hon ligger i bolådan hos sin lilla kejsare.


Idag är Napoleon 1 vecka, han hade en födelsevikt på 104 g och idag väger han 253 g.


Napoleon med mamma Cassis...

  

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards