S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg den 29 maj 2010

Av Lotta - 29 maj 2010 12:31

Nu har Cassis och Napoleon flyttat ut från sovrummet till vardagsrummet, lite för tidigt men vad gör man med en bestämd kattmamma. Cassis ville inte vara kvar i bolådan utan försökte lägga Napoleon under sängen vilket jag inte tycker om då jag har svårt att komma åt med min rygg. Då ville hon ha honom i garderoben där vi har trådbackar och det ville jag inte heller efter det att min väns kattunge skadade sig så illa att hon fick operera benet med en spik. Så nu har jag tagit fram tyghuset och gjort en liten katthage  med kartong i vardagsrummet, min katthage i trä ligger längst in i förrådet men jag tror att detta funkar bra då det bara är en kattunge. Cassis verkar nöjd och det är huvudsaken   


Här inne i huset ligger hon med lilla kejsaren och Alice kollar om allt är okej...

  

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards