S*Clarellis Sibbar

Direktlänk till inlägg 28 juni 2010

Tingad

Av Lotta - 28 juni 2010 13:47

Nu är Napoleon tingad.


Jag hade intresserade uppfödare från Österike, Italien, USA och Australien på denna parning. Ni ska veta att jag funderat en hel del hur det skulle bli med Napoleon, det blev så svårt att skicka honom långt bort nu när det endast blev en kattunge. Är alldeles för kär i honom och allra helst skulle jag vilja behålla honom men han är för nära släkt med mina honor. Nu får han bo i Stockholm där jag har möjlighet att få hälsa på honom och jag vet att han kommer att få det jättebra i sitt nya hem där en sibbekompis väntar på honom.


Men intresset finns kvar hos en av uppfödarna för Alice & Ivans parning så kanske blir det en kattunge som får emigrera.


Min lilla kejsare... 

  

  

 
 
Ingen bild

Millan

28 juni 2010 14:26

Å vad fint att du kommer få träffa honom och att han slipper åka så långt! =) Sötnosen!!

 
Ninni

Ninni

28 juni 2010 15:04

Jag förstår mycket väl att det är jobbigt att skiljas ifrån honom. Jag är så glad att jag kan hälsa på "mina" kattungar då och då för att se hur de växer och att de har det bra.

http://ninni1960.spaces.live.com

 
Margita

Margita

28 juni 2010 15:31

Åh vad bra att han kommer att vara kvar nära dig! Förstår att det hade varit tufft att lämna honom så långt bort, och att det är tufft nog ändå. Den lille fine gubben är ju bara så charmig! :)

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Johanna H

Johanna H

28 juni 2010 19:39

Härligt att gullungen fått ett bra hem!

http://sibi-tovaritj.bloggplatsen.se

 
Gunilla, S*Deltas

Gunilla, S*Deltas

28 juni 2010 21:49

Vad skönt att du har hittat ett hem, både nära dig och även ett riktigt bra hem. Jag vet det är svårt att skiljas från vissa kattungar. ;) På fredag kommer våran speciella kattunge hem (o då far vi till Norge). ;)

Napoleon är helt underbar, jag vill bara pussa honom hela tiden. ♥♥♥

http://www.deltassibiriskakatter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 26 januari 2015 13:31

Jag har tappat lusten att blogga som ni märker, behåller bloggen vilande ifall jag ändrar mig i framtiden. Men ni kan följa mig, mina katter & kattungar på Instagram Clarellis där jag lägger ut bilder nästan dagligen. ...

Av Lotta - 2 januari 2015 11:27

Idag är Morticia på dag 42 och enligt vägmetoden mellan v 5 och v 6 skall det vara 3 kattungar i magen...vi får se om det stämmer när det är dags ...

Av Lotta - 12 december 2014 13:15

Idag är det 21 dagar sedan Morticia hade dejt med Mio och den var lyckad för nu har Morticia hallontuttar. Så nu väntar vi kattungar runt den 25 januari och det ser jag fram emot då vi haft det rörigt här hemma sista månaderna med renovering som börj...

Av Lotta - 19 november 2014 12:45

Morticia löper så idag ska hon få åka på kärleksdejt och jag hoppas att kärlek uppstår mellan henne och Mio. Om parningen tar så blir det kattungar i slutet av januari. ...

Av Lotta - 5 november 2014 10:44


Igår var jag och HCM-testade Morticia och hennes hjärta såg fint ut så nu inväntar vi löp och då ska hon få träffa Mio. Förhoppningsvis uppstår kärlek och vi får kattungar i början av nästa år.   ...

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards