S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg under juli 2010

Av Lotta - 6 juli 2010 10:48

Jag beställde en present till mina katter innan midsommar men tyvärr hade den tagit slut så jag skulle få vänta ett tag, igår fick jag ett mejl om att den hade skickats iväg från företaget så förhoppningsvis kommer överraskningen vilken dag som helst. Ska bli så spännande att se vad dom tycker och jag kommer inte avslöja vad det är förrän dom öppnat paketet...för vem vet, dom kanske läser min blogg   


Dagens bild på Alice...

  

Av Lotta - 5 juli 2010 10:36

Nu när det är så varmt har vi haft balkongdörren öppen dygnet runt och katterna ligger där på kvällen och natten...nästan så att jag också skulle vilja sova på balkongen då det är så svalt där. Men Georgia älskar att vara där även på dagen, hon ligger bland blommorna och njuter.


Ser ni henne bakom allt grönt...

  

Av Lotta - 4 juli 2010 10:21

Idag är Napoleon 7 veckor gammal och väger 1026 gram.


Har uppdaterat hemsidan men lägger upp två extra bilder här på bloggen.


  

  

Av Lotta - 3 juli 2010 10:58

Igår busade Napoleon med sin storasyster Georgia, de for omkring som små tornados här hemma och det var så roligt att se. Georgia har inte brytt sig om honom direkt tidigare utan mest tyckt att han verkar vara i vägen. Men igår fann dom varandra och han har nu fått en kompis att leka med, storasyster tar hand om lillebror   


Efter leken blev han helt utslagen och sov så gott bredvid mamma Cassis...

  

Av Lotta - 2 juli 2010 10:14

Det är redan fredag, veckorna går så fort och jag har inge riktig koll på vad det är för vecka upptäckte jag nyss...det kanske är åldern   


Jag och Elliot önskar er alla en trevlig helg!

  

Av Lotta - 1 juli 2010 19:10

Jag tycker så synd om Clara och Elliot som har vinterpäls nu i värmen, tog fram furminatorn som jag använde på Clara och det var en hel del som lossnade men hon har fortfarande massor med päls...

  

  

Av Lotta - 1 juli 2010 09:46

Den här värmen vi haft sista tiden har varit jobbig för både mig och katterna. Och på vår inglasade balkong kan man bara vara på morgonen & kvällen för när solen ligger på under dagen blir det för hett för oss alla utom Georgia. Hon har tappat massor av pälsen och har nu fått sommarpäls vilket gör att hon ser så liten ut. Georgia ligger gärna på balkongen från morgon till kväll och ibland kommer en fluga in genom vädringsglasen och då får hon fart, när den är infångad så lägger hon sig till rätta igen på balkongen.

  

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards