S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg under augusti 2010

Av Lotta - 22 augusti 2010 14:06

Marie Hedren S*Milashka's får tillbaka Dobrava 12 veckor idag pga allergi så hon är nu åter till salu. Pappa till lilla söta fröken är S*Clarellis Astrakan från min äppelkull.


Här kommer några bilder...

   

   

    

Av Lotta - 22 augusti 2010 12:29

Dagens bild blir på Clara, min vackra röda katt...


  

Av Lotta - 21 augusti 2010 11:31

Sedan Cassis blev kastrerad så sprudlar det kärlek mellan henne och hennes döttrar Alice & Georgia, dom tre ligger numera jämt tillsammans och det är underbart att se.


Här har jag tagit några bilder på Cassis & Alice tillsammans på balkongen...

  

  

  

Av Lotta - 21 augusti 2010 09:58

Igår kom svar på blodproven som togs i tisdags och de var negativa...skönt!

Dessutom visade det sig att Georgia har blodtyp A som mina andra katter   

Av Lotta - 20 augusti 2010 09:57

Jag tycker om den här tiden på året med varma dagar och svalare nätter, det känns nästan lite kyligt ibland på natten med fönstret på vädringsläge. Alice som legat under sängen för att få svalka har nu hittat tillbaka till min säng. På dagarna njuter katterna och jag av den inglasade balkongen och jag kommer att kunna sitta där långt in på hösten med min kaffekopp & ljudbok.


Jag och Elliot önskar er alla en trevlig helg!

  

Av Lotta - 18 augusti 2010 10:59

I natt blev det inte mycket sömn för Elliot var så kelig, han var på mig hela tiden och mjölktrampade, han som annars brukar sova på byrån i sovrummet. Jag puttade bort honom men han gav sig inte utan kom tillbaka hela tiden samt gjorde kärleksbett på mina armar. Detta höll på i några timmar och jag vet inte vad som flugit i honom. Får väl hålla på extra mycket med honom idag så kanske jag kan få lite sömn i natt.

Av Lotta - 17 augusti 2010 10:25

Nu på morgonen har vi varit och HCM-testat Alice & Georgia och deras hjärtan såg så fina ut   

Men när hon skulle ta blodprov på Georgia gick det inte så bra, det var svårt att få det att rinna till så hon fick sticka igen på andra benet och till slut fick hon blod i tre rör...stackars lilla Georgia.



Av Lotta - 16 augusti 2010 10:30

Här hemma skiner solen och när jag skulle fota Cassis på balkongen dök Georgia upp och ville gosa med mamma.


Äntligen får jag mysa med min mamma nu när Napoleon flyttat...

  

  

  

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Skapa flashcards