S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg under augusti 2010

Av Lotta - 14 augusti 2010 14:44

Just nu känns det lite tomt här hemma, ingen liten Nappe som jagar runt med Georgia. Det har gått bra med Cassis, jag vaknade inatt vid fyratiden av att hon jamade så då gick jag och hämtade henne och vi gosade lite för att sedan somna om.


  

Av Lotta - 13 augusti 2010 19:13

Nu har Napoleon flyttat till sitt nya hem och jag önskar honom och hans nya ägare lycka till!


Har uppdaterat hemsidan och även lagt in ett bildspel på Kejsarkullen som min dotter Liza har gjort, ni kan även se det här

Av Lotta - 13 augusti 2010 14:49

För er som undrar var jag köpt dörrstoppet, här har ni länk till butiken

Av Lotta - 13 augusti 2010 10:23

Igår fick jag ett paket och det var en dörrstopp i gjutjärn i form av en katt som jag beställt. Vi har beslutat att inte sätta in en kattlucka på dörren till katternas "toalettrum" utan att ha dörren på glänt med denna tunga dörrstopp istället...

  

Av Lotta - 12 augusti 2010 11:08

Imorgon flyttar Napoleon så idag får jag passa på att gosa extra mycket med honom. Mamma Cassis har inte tröttnat på honom för hon diar och dom två myser tillsammans...

   

    

Av Lotta - 11 augusti 2010 10:57

Napoleon och Georgia brukar ju busa runt med varandra men ibland tycker hon att han är lite för jobbig och då har hon hoppat upp på ett högt skåp där han inte kan nå henne. Men nu har han ju lärt sig hoppa högt och är överallt så Georgia har hittat ett gömställe dit hon går för att få vara ifred. Vi har ju skjutgarderober och hon öppnar upp dom lite grann så hon kan slinka in och sedan hoppar hon upp på två kartonger som står där inne.


Skönt att få ligga och sova i lugn & ro...

  


Och då passar Napoleon på att vila i klösträdet...

  

Av Lotta - 10 augusti 2010 17:19

Idag har vi haft en lugn dag för jag hade en jobbig natt utan sömn nu när min ryggmärgsstimulator inte fungerar som den ska, förhoppningsvis får jag operationstid snart. Katterna känner av när jag har det extra jobbigt så alla har sovit runt omkring mig medan jag har vilat...Napoleon snodde dock Claras favoritfåtölj...

  

Av Lotta - 9 augusti 2010 10:51

I morse var jag hos veterinären med Napoleon för andra vaccination, chipmärkning och besiktning, allt såg bra ut och han sa inte ett pip ens när den läskiga apparaten sköt in chippet. Han fick OK i papprerna och hon skrev att Napoleon var en mycket trevlig kattunge...och det stämmer för han är så himla charmig med sitt prat och kuttrande   

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Skapa flashcards