S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg under september 2010

Av Lotta - 20 september 2010 14:06

Nu har jag precis kommit hem och givetvis måste jag kolla min mejl så nu ligger jag i sängen med datorn på magen, lite jobbigt att skriva bara.


Dagen efter operation tillstötte saker och jag blev väldigt dålig så min vistelse blev längre än vad jag räknat med, men så skönt att vara hemma nu hos familjen och katterna...som blev så glada och nu när jag skriver detta har jag Elliot, Cassis och Georgia bredvid mig i sängen. Jag tog rätt beslut när jag valde hemresa istället för att åka till rehabilteringshem som läkaren tyckte att jag skulle till...får se om jag ångrar mig om några timmar.


Vill tacka er alla   för kommentarerna här på bloggen, sms och mejl som jag ska besvara när jag orkar...nu måste jag vila.

Av Lotta - 12 september 2010 09:40

I morgon läggs jag in igen för ännu en operation, trots att jag gått igenom så många ingrepp känns det nervöst...sist så misslyckades den helt och neurokirurgen gav upp efter fyra timmar. Håll tummarna för mig är ni snälla.


Och inte har Alice börjat löpa som jag planerat och ni ska se att hon sätter igång nu när jag ligger inne...


  

Av Lotta - 10 september 2010 10:33

Nu på morgonen så har jag haft en fönsterputsare här och nu ser jag ut igen genom fönstrerna. Katterna fick vara på balkongen medan han höll på så att dom inte skulle hoppa ut och dom var väldigt nyfikna och följde honom när han putsade inne. Jag blev så nöjd att han ska få komma hit varje höst & vår...desutom gillade han katterna vilket är ett extra plus   


Jag och Elliot önskar er alla en trevlig helg...

  

Av Lotta - 9 september 2010 10:57

Dagens bild blir på Clara när hon är alldeles nykammad...


  

Av Lotta - 8 september 2010 16:20

Idag fick jag ett trevligt besök av en vän från min vattengympa och jag trodde nästan att mina katter skulle följa med henne hem för hennes kasse var så intressant...den var mycket spännande.


Senare la jag mig i soffan en stund och det dröjde inte länge förrän jag fick sällskap...vi är ena riktiga soffliggare   


  

  

Av Lotta - 7 september 2010 09:55

Nu njuter jag och alla katterna av den inglasade balkongen för när solen ligger på hela dagarna så blir det riktig sommarvärme...igår satt jag ute med mitt kaffe i bara ett linne. Men nätterna är kalla så nu har vi börjat stänga balkongdörren vilket gör att så fort jag går upp på morgonen sätter sig katterna vid dörren för att bli utsläppta.


Cassis igår kväll...

  

Av Lotta - 6 september 2010 10:52

Georgia har verkligen tappat massor med päls under denna sommar, här kan man snacka om sommarpäls. Men nu när jag kammar henne så fäller hon knappt någonting så nu väntar vi på att den vackra vinterpälsen ska växa ut. Tänk vad katterna ser små ut när dom fäller vinterpälsen och när man badar dom.


Här är Georgia i sommardressen...

  

  

  

Av Lotta - 5 september 2010 09:08

Igår var jag ju till Marie och hälsade på hennes duniga kattungar...jag blev så kär i dom alla men lilla Mott var något alldeles extra   


Det finns ju en välkänd reklamsång om fredagsmys men här hemma hade vi igår lördagsmys eller vad säger ni om bilden jag tog igår kväll på Cassis & Alice...tyvärr blev den lite mörk...

  

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards