S*Clarellis Sibbar

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2010

Störd nattsömn

Av Lotta - 26 oktober 2010 10:02

I natt vet jag inte vad som hade flugit i Elliot för jag vaknade av att han gick omkring och jamade & sjöng...man skulle nästan kunna tro att han var fertil. Efter ett tag så började han bråka, först med Clara...fast hon piper oftast innan han hinner röra henne. Sedan hörde jag att Alice fräste åt honom så då tog jag honom och la under mitt täcke där han sedan somnade.

 
 
Lena

Lena

26 oktober 2010 10:14

stackars Elliot. Han kanske bara ville ha lite sällskap av någon...och så får han bara fräs tillbaka av tjejerna.

Tur att han fick sova med matte =)..
Önskar dig en god nattsömn, nästa natt..

Kram Lena och missarna i Kåge

http://www.miramilaia.se

 
Monica

Monica

26 oktober 2010 11:41

Det verkar vara rätt som Lena skriver; att han var sällskapssjuk, så där mitt i natten. Vad skönt att han fick sova hos dig. :)

http://www.monicap.se

 
Ann-Louize

Ann-Louize

26 oktober 2010 13:59

Vad lustigt för precis så där gjorde min kastrat hane förra veckan.

http://www.ragmanstazz.se

 
Margita

Margita

27 oktober 2010 12:22

roliga katter! Det kanske var så att det var bara lite sällskap han ville ha? :)

http://sengas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 26 januari 2015 13:31

Jag har tappat lusten att blogga som ni märker, behåller bloggen vilande ifall jag ändrar mig i framtiden. Men ni kan följa mig, mina katter & kattungar på Instagram Clarellis där jag lägger ut bilder nästan dagligen. ...

Av Lotta - 2 januari 2015 11:27

Idag är Morticia på dag 42 och enligt vägmetoden mellan v 5 och v 6 skall det vara 3 kattungar i magen...vi får se om det stämmer när det är dags ...

Av Lotta - 12 december 2014 13:15

Idag är det 21 dagar sedan Morticia hade dejt med Mio och den var lyckad för nu har Morticia hallontuttar. Så nu väntar vi kattungar runt den 25 januari och det ser jag fram emot då vi haft det rörigt här hemma sista månaderna med renovering som börj...

Av Lotta - 19 november 2014 12:45

Morticia löper så idag ska hon få åka på kärleksdejt och jag hoppas att kärlek uppstår mellan henne och Mio. Om parningen tar så blir det kattungar i slutet av januari. ...

Av Lotta - 5 november 2014 10:44


Igår var jag och HCM-testade Morticia och hennes hjärta såg fint ut så nu inväntar vi löp och då ska hon få träffa Mio. Förhoppningsvis uppstår kärlek och vi får kattungar i början av nästa år.   ...

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards