S*Clarellis Sibbar

Direktlänk till inlägg 7 januari 2011

Gömställe

Av Lotta - 7 januari 2011 10:07

Georgia har ett alldeles eget gömställe som hon går till när hon vill ha lugn & ro och det är hennes eget ställe som ingen av de andra katterna går till. Vi gjorde ju iordning vår klädkammare till katternas rum där alla toalådor och kattprylar finns. En dag så hittade jag inte Georgia, hon var bara borta och jag blev orolig att hon smitit ut genom ytterdörren. Men efter ett väldigt letande så hittade jag henne i kattrummet allra längst upp på hyllan vid taket där det ligger en rosa sovkoja som brukar följa med till utställningar. Sedan dess är det Georgias gömställe och hittar man henne inte går man dit och letar, ligger hon ihoprullad i kojan så syns hon inte som här på bilderna.


  

  

 
 
Suzan

Suzan

7 januari 2011 10:21

Kan vara skönt ibland med ett eget krypin :-)
Hon är väldigt vacker
Kram

http://www.monasterbay.se

 
Gunilla, S*Deltas

Gunilla, S*Deltas

7 januari 2011 12:24

Sötnosen! Klart man ska ha en egen vrå. ♥ *kram*

http://www.deltassibiriskakatter.blogg.se

 
Kicki

Kicki

7 januari 2011 12:39

Ha ha, förstår att ni inte kunde hitta henne där uppe ;-D Hon verkar vara en väldigt påhittig ung dam!!

http://lince.blogg.se

 
Helene

Helene

7 januari 2011 13:38

När star var unge satte hon sig i en av mina Hibiskuskrukor. Hibiskusen var hög och kraftig och hon satt så still, så still. det tog ett bra tag innan jag hittade henne :-)
Annars så är mitt tyg- och Garn-förråd mycket poppis att gömma sig i. Ser det på mina tyger när jag skall sy av dem.;-)

http://www.biscayabigpaw.se

 
Marie

Marie

8 januari 2011 14:50

Ojdå ja det förstår jag att det tog tid att hitta henne där uppe. Påhittig liten dam, och så underbart vacker ♥♥♥

Kram

http://nessis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 26 januari 2015 13:31

Jag har tappat lusten att blogga som ni märker, behåller bloggen vilande ifall jag ändrar mig i framtiden. Men ni kan följa mig, mina katter & kattungar på Instagram Clarellis där jag lägger ut bilder nästan dagligen. ...

Av Lotta - 2 januari 2015 11:27

Idag är Morticia på dag 42 och enligt vägmetoden mellan v 5 och v 6 skall det vara 3 kattungar i magen...vi får se om det stämmer när det är dags ...

Av Lotta - 12 december 2014 13:15

Idag är det 21 dagar sedan Morticia hade dejt med Mio och den var lyckad för nu har Morticia hallontuttar. Så nu väntar vi kattungar runt den 25 januari och det ser jag fram emot då vi haft det rörigt här hemma sista månaderna med renovering som börj...

Av Lotta - 19 november 2014 12:45

Morticia löper så idag ska hon få åka på kärleksdejt och jag hoppas att kärlek uppstår mellan henne och Mio. Om parningen tar så blir det kattungar i slutet av januari. ...

Av Lotta - 5 november 2014 10:44


Igår var jag och HCM-testade Morticia och hennes hjärta såg fint ut så nu inväntar vi löp och då ska hon få träffa Mio. Förhoppningsvis uppstår kärlek och vi får kattungar i början av nästa år.   ...

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Skapa flashcards