S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg under mars 2011

Av Lotta - 21 mars 2011 09:15

Igår kändes det rätt deppigt efter att jag konstaterat att Georgia inte var dräktig, även om man inte sett någon parning så har det ju hänt att honor blivit dräktiga i smyg. Det var ju hennes första dejt så jag hoppas att det går bättre nästa gång när hon nu redan träffat Lodur en gång. Men på eftermiddagen fick jag ett mejl med en hälsning och bilder på Myra (Estelle) och genast blev jag lite gladare, hon börjar bli en stor tjej och har nu fått känna på att gå ute i koppel.


 

Av Lotta - 20 mars 2011 09:42

Nu har det gått 3 veckor sedan vi hämtade hem Georgia från Lodur och tyvärr måste jag berätta att hon inte är dräktig...inga hallon utan bara vita små kart. Hon gick upp lite i vikt men idag har hon minskat igen så hon var nog bara hungrig efter att ha varit hos hanen några dagar. Fodervärden såg inte heller några parningar så jag hade väldigt litet hopp om att hon skulle bli dräktig. Nu väntar vi bara på att hon ska löpa om så att hon får åka på en ny dejt hos Lodur.


Fy vilken trist söndag det blev   

Av Lotta - 18 mars 2011 09:45

Hipp hipp hurra för Elliot & Clara idag

Grattis mina pälsklingar på er 6-årsdag...


    

Av Lotta - 17 mars 2011 08:47

Jag tycker väldigt mycket om konstnären Ulrica Hydman-Vallien och jag har en del skulpturer, skålar & tavlor av henne. Igår utökades min samling med en stor Housegod från Caramba serien, kände att jag bara måste ha den då den liknar en katt och den gör sig så bra på mitt stora skåp tillsammans med de andra skulpturerna.


Visst är den fin...


  

Av Lotta - 16 mars 2011 10:57

Dagens bild blir på Elliot i profil...


  

Av Lotta - 15 mars 2011 10:49

Det har ju skickats ut en enkät som vi ska fylla i angående rasstandarden och sista dagen att svara är idag. Jag har inte orkat tagit tag i detta då jag mått så dåligt efter sista operationen i januari. Jag mår så illa till och från hela tiden och om jag äter "fel" så kräks jag eller får diarré med magsmärtor, jag har gått ner 5 kg efter operationen..vilket i sig inte gör något men detta är jobbigt. Nu har jag i allafall svarat på enkäten men det blev korta svar.

Av Lotta - 14 mars 2011 11:27

Jag fick en hälsning i helgen från Mozarts nya ägare och även nya bilder på killen..ni kan gissa att jag blev glad   


Tack Mia för att du hörde av dig och berättade hur han mår.


  

  

Av Lotta - 12 mars 2011 10:35

Jag har lagt till en ny blogg i länkmenyn för sibiriska bloggar. Den heter Lillräven och där kan man läsa om Estelle...som nu kallas för Myra.

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards