S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg under mars 2011

Av Lotta - 3 mars 2011 10:00

Jag och mina katter har blivit utvalda till att vara med i Foderbilens testpanel som jag skickat en ansökan till för flera veckor sedan. För tio dagar sedan fick jag ett mejl om att de tyckte min blogg var intressant och de frågade om jag och katterna vill testa olika produkter och sedan skriva en kort recension. Så nu väntar vi med spänning på att få prova lite nya saker, katterna blir ju så nyfikna och glada varje gång det kommer en låda...och om innehållet inte är till dom så kan de alltid leka med kartongen   

Av Lotta - 2 mars 2011 11:30

Nu har det blivit tyst här hemma, inga löpande honor som ropar...vilsamt för öronen. Solen skiner och balkongdörren står på glänt, det är faktiskt rätt skönt i den inglasade balkongen men än så länge är det bara katterna som vistas där...snart gör jag dom säkert sällskap med min kaffekopp.


Georgia njuter av solen på balkongen...


  

Av Lotta - 1 mars 2011 09:36

Min vän Monica tipsade mig om att man kan beställa underbara kuddar i vår lokala inredningsaffär. Det är Lighthouse Interiörs kuddkollektion våren 2011, där finns det katter, hundar, hästar, gäss m.m Det fanns flera fina kuddar som jag skulle kunna tänka mig att köpa, tyckte nr 4852 liknade en sibbe...men jag vet inte var jag skulle ha den. Ni ser hela kollektionen HÄR

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12
13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards