S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Lotta - 21 april 2011 09:45

Några undrar varför jag plötsligt skrivit ett låst inlägg, jag ville testa och se hur man gjorde och gav några få lösenord för att se om de lyckades komma in och skriva kommentarer. Tyvärr så fungerade inte detta så bra då jag har autokopplat alla inlägg till Facebook och där kunde alla läsa de första raderna i inlägget. Har bett supporten här på bloggen att försöka fixa detta och går inte det så blir det inga låsta inlägg.


Min blogg är ju en kattblogg där jag skriver om allt som händer mina katter & kattungar och ibland blir det bara en bild. Jag är helt öppen om allt som händer mina katter här hemma och döljer ingenting...ärlighet varar längst vilket ni kunde läsa igår i mitt inlägg om stackars Clara som drabbats av FORL.


Men ibland kanske jag vill skriva något mer privat som rör mig eller de nära och då vill jag veta vilka som läser detta...bloggen kan ju alla i världen läsa tack vare googleöversättning    

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Skapa flashcards