S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg den 2 maj 2011

Av Lotta - 2 maj 2011 09:20

Jag bytte ut min gamla ryggmärgsstimulator mot den allra senaste modellen i september men fick inte det uppladdningsbara batteriet i magen som man först pratat om. Så igår när jag skulle lägga mig sänkte jag strömmen som vanligt men ser plötsligt en bild som föreställer en doktor med stetoskop på fjärrkontrollen, jag har fått veta att när batteriet tar slut ser man denna bild och ska ringa sjukhuset för en operation...kände att jag inte orkar mer för det har varit så många operationer genom åren och förut har batteriet räckt ca 2år. Men så kom jag på att jag aldrig bytt batteriet i fjärrkontrollen och testade att byta dom och den hemska bilden med doktorn försvann   


Nedräkningen fortsätter och nu är det bara 13 dagar kvar tills jag vet om Georgia är dräktig....nästan så att jag räknar timmarna. 

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards