S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Lotta - 21 juni 2011 17:41

Idag fick jag ett brev från Royal Canin Breeder Club där det står att de byter rabattsystem från 1 juli, detta för att förenkla hanteringen för oss uppfödare. Men när jag läser igenom brevet så tycker jag att det verkar vara sämre då man nu ska ha personliga bonuskort som man skickar in tillsammans med kassakvitto. Jag handlar från Foderbilen så vi får se hur detta kommer att fungera. Har precis köpt en säck 10 kg torrfoder och i brevet så fick man en rabatt köp två betala för en...typiskt va. Får använda den rabatten nästa gång då den gäller till sista september.


Vad tycker ni andra om det nya rabattsystemet?


I brevet låg det dessutom en nyckelring men jag vet inte vad det är, vet ni...


 

Av Lotta - 21 juni 2011 10:59

Jag har ju en Tilda katt utanför min ytterdörr, se inlägg HÄR


Och jag fick ju kommentarer där man hoppades att ingen annan med "långa fingrar" tyckte om den utan att den skulle få vara kvar. Jag tittade precis ut genom dörren för att se om Foderbilen lämnat kattmat & sand som jag beställt och ser då att någon gullig person lagt en liten gul blomma i Tildas famn. Nu blev jag så nyfiken vem denna snälla person är   

Av Lotta - 21 juni 2011 10:25

Det har varit många bilder på Georgia sista tiden så därför blir tisdagens bild på Clara. Hon mår så fantastiskt bra nu efter att fått bort de två onda tänderna i munnen, hon vill bara gosa och där i mellan busar hon som en liten kattunge...så härligt att se...


 

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards