S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av Lotta - 12 juli 2011 14:23

När kattungarna föddes så var jag säker på att det var fyra killar men ett par dagar efter blev jag lite tveksam på Unix så en annan uppfödare var här och gissade då på hane men var också lite tveksam. Skickade några bilder och fick lite olika svar men majoriteten trodde hane. Så jag bestämde mig för att det var fyra hanar jag hade, men idag så kollade jag rumpan igen och plötsligt ser Unix ut som en hona.


Fotade Unix och Index (som är en hane) och satte ihop dom bredvid varandra, de två första är på Unix och den tredje bilden är en säker hane. Så vad säger ni andra, är det Miss Unix...eller Mr Unix.


 

Av Lotta - 12 juli 2011 10:39

Syntax har fått den där härligt varma röda färgen som hans mamma Georgia har fast hon är sköldpadda. Jag tror att den är så varm för att de är solida men på Georgia ser man inga spökmarkeringar i det röda, Syntax har spökmarkering och därför ser han mönstrad ut...


 

 


Han har redan lärt sig att flirta...

 


Och lipa...

 


Samt visar upp sin profil när kameran är framme...

 

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Skapa flashcards