S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg den 22 juli 2011

Av Lotta - 22 juli 2011 14:00

Suck och stön vilken röra det blev här hemma, Georgia tycker nu att soffan var en bra plats för kattungarna och då jag hade stängt tygdörren till hagen så tog hon dom i munnen och hoppade över...vilket jag inte tyckte om. Så efter ett tag så öppnade jag hagen och hon traskar då iväg med Index...


 


Kom Index, här ska vi vara...

 

 


När Georgia går för att hämta de andra så kommer Index efter...

 


Då vänder Georgia tillbaka och de två ropar på Linux som kommer...

 

 


Allt slutar med att hagen flyttas bort till soffan med öppen dörr och nu ligger en fäll under soffan så att dom kan ligga var dom vill. Georgia är nöjd och nu är faktiskt alla i hagen igen, hur länge vet jag dock inte...

 

Av Lotta - 22 juli 2011 11:06

Efter en hel del bus blir man så trött om man är kattunge och då är det skönt att sova tillsammans med sina bröder...

 


Endast Unix är vaken...

 


Linux sover...

 


Och Index...

 


samt Syntax...

 

Av Lotta - 22 juli 2011 09:52

Imorse upptäckte husse att alla kattungarna var borta från hagen och jag hittade snabbt alla fyra under soffan tillsammans med mamma Georgia. Jag bar tillbaka dom till hagen och gick iväg för att ge katterna mat. När jag sedan kollar i hagen så ser jag att alla fyra kattungarna är ute ur hagen igen...dom har fått smak för utelivet. Så nu har jag stängt till hagen och jag öppnar inte förrän alla lärt sig gå på toaletten.


Här har de hamnat i hagen igen...

 


Och plötsligt är alla intresserade av toan efter mitt beslut men ännu har ingen gjort något i den...

 

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Skapa flashcards