S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg under juli 2011

Av Lotta - 20 juli 2011 09:58

Imorse när jag kom ut i vardagsrummet och började prata så kom alla fyra kattungarna ut från sitt tyghus, nu har dom blivit lite tuffare och det är full fart i hagen. Jag kan sitta och titta på dom hur länge som helst...man behöver inget tv när man har kattungar.


Syntax 24 dagar...


 

 

 

Av Lotta - 19 juli 2011 14:35

Jag satt vid katthagen när alla kattungarna var ute hur huset och plötsligt ser jag hur Index knaprar på mamma Georgias torrfoder som har stora bitar, jag tog snabbt bort skålen och satte dit skålen med kattungefoder och han tog då en bit och åt...


 

 


Mmm detta var gott, ni ser väl hur jag slickar mig om munnen efteråt...

 

Av Lotta - 19 juli 2011 11:15

Nu när Royal Canin har gjort om sitt rabattsystem så skickade jag in dessa kort till Foderbilen, skickade även med rabattkupongen "tag 2 betala för 1" samt en presentcheck på 575 kr som jag fått för de sista gula kvitton i de gamla rabattsystemet. Jag beställde 2 stycken 10 kg säckar med torrfoder samt 4 stycken fyra-pack med kattunge mousse då dom ska få börja äta i helgen som kommer. För allt detta fick jag betala 133 kr och då får jag det hemkört till dörren   


Nu är kattungarna mer och mer ute i hagen...


 

 


Index är den som är lite mer försiktig ute i den stora hagen...

    

Av Lotta - 18 juli 2011 10:41

Nu går kattungarna på upptäcksfärd i hagen, det är väldigt spännande och dom undersöker allt som finns där, Syntax och Unix går fram till öppningen ut mot vardagsrummet men vågar inte kliva över...det är väl bara en tidsfråga innan jag får stänga nätdörren och Georgia får hoppa in i hagen från en pall...


 

 


Linux...

 


Och Unix...

 

Av Lotta - 18 juli 2011 09:37

Jag fick en kommentar i natt som jag nu snabbt tagit bort på morgonen. Någon som kallade sig "Gratis lån" har skrev något snällt och frågade om min bloggdesign och när jag skulle gå in och svara på dennes sida så ser jag att det är en sida där man kan ansöka om sms-lån. Jag har hört om hur dessa hemska sms-lån ställer till det för folk i nöd och vill absolut inte ha en länk till detta bland mina kommentarer.  

Av Lotta - 17 juli 2011 11:16

Idag är IT-kullen 3 veckor och det var dags för fotografering till hemsidan.


Mr Syntax...

  

 

Mr Unix...

  

 

Mr Linux...

  

 

Mr Index...

  

 

Unix & Linux...

  

 

Och alla fyra killarna...

 

Av Lotta - 16 juli 2011 13:32

Upptäckte nyss att både Unix och Index var ute och kollade in läget i hagen...


 


Men mamma Georgia kallade ganska snabbt in sina killar till huset...


 


Och då är det bäst att lyda...


 

Av Lotta - 16 juli 2011 13:06

Idag har jag beställt klistermärken och jag använde en bild på Sancy från Diamantkullen. Beställde även ett visitkorthållare med små tassar på och satte ditt mitt namn + stamnamnet och det ska bli spännande att se hur den blir.


Så här blir klistermärkerna...


 

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards