S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg under juli 2011

Av Lotta - 4 juli 2011 10:44

Min mejl fungerar inte sedan i lördags, det är något fel hos mitt webbhotell och jag hoppas att de snart blir löst. Har ni skickat mejl och inte fått svar vet ni varför.

Uppdatering: Nu fungerar min mejl igen   


Tog en bild på Index & Unix, där ser man verkligen att Index är smoke för silvret blir mer och mer tydligt...

 


Och två närbilder på Index...

   


Och en bild på honom och Linux...

 

Av Lotta - 3 juli 2011 11:01

Idag är kattungarna 1 vecka och det var dags för fotografering, tyvärr använde jag blixten så bilderna blev för ljusa men jag vill inte stressa Georgia genom att fota om alla kattungarna.


Mr Index, 191 gram...

 


Mr Syntax, 190 gram...

 


Mr Unix, 204 gram...

 


Mr Linux, 199 gram...

 

En kullbild...

 

Av Lotta - 2 juli 2011 13:35

Jag berättade för en tid sedan om ett projekt som heter "Hjärtekatten" som ni kan läsa HÄR


Nu är min hjärtekatt uppvirkad och jag hoppas att fler stöder Hjärtekatten.


 

Av Lotta - 2 juli 2011 11:58

Fastän kattungarna bara sover & äter den här första tiden så har jag svårt att gå från bolådan och jag vill gärna ta många bilder.


Här är det Unix som sover gott...


   

Av Lotta - 2 juli 2011 09:31

Igår var vi iväg och handlade och då passade jag på att köpa ett nytt litet klösträd till kattungarna. Det gamla var så slitet efter 6 kullar och kommer att få åka med till soptippen nästa gång. Som vanligt var alla katterna väldigt nyfikna när det skruvades ihop och Clara var först framme och undersökte det...


 


Frågan är hur länge musen hänger kvar...

 


Även Cassis tyckte att den var helt okej att ligga på...

 

Av Lotta - 1 juli 2011 14:01

Även Index har en skön avslappnad stil...


 

Av Lotta - 1 juli 2011 09:23

Det är så ljuvligt rofyllt att sitta vid bolådan och se dessa små kattungar sova gott.

Idag är det fredag så jag & Syntax önskar er alla en härlig helg...


 

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards