S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg under september 2011

Av Lotta - 24 september 2011 10:45

Nu har jag uppdaterat min hemsida och gjort en egen sida för IT-kullen där jag lagt in ett bildspel som min dotter Liza gjort. Om ni har ljud på så hör ni att det rappas en massa ord från IT-världen. Jag lägger även in bildspelet här...



 

Av Lotta - 23 september 2011 19:31

Nu har den sista kattungen ur IT-kullen flyttat. Unix kommer att bo i Vällingby och kallas för Ceasar. Jag önskar honom och hans nya familj lycka till...


 

Av Lotta - 23 september 2011 10:57

Jag har lagt upp en ny länk i menyn, det har ingenting med katter att göra men jag vill tipsa er om Campadre. Jag är medlem där och det är helt kostnadsfritt, jag får erbjudande att handla olika saker enormt mycket billigare...ibland upp till 70%. Det är allt möjligt som kläder, skor, kosmetika, smycken, heminredning m.m

Av Lotta - 22 september 2011 09:58

Jag var uppe väldigt tidigt då jag hade en läkartid på morgonen men nu har jag kommit hem och ska strax ta mig en kopp kaffe på balkongen tillsammans med katterna för nu börjar solen titta fram. Det känns tomt här hemma och jag tror att Unix saknar sina bröder, fast igår hade han & mormor Cassis en lekstund där de jagade runt i lägenheten. Det blir sista dygnet med Unix för imorgon flyttar han till sitt nya hem.

Av Lotta - 21 september 2011 18:11

Nu har även Index flyttat och jag önskar honom och hans nya familj lycka till...


 

Av Lotta - 21 september 2011 09:35

Jag fick mejl igår kväll från Syntax och hans nya familj, allt har gått bra och detta är så skönt för mig att få veta. Har ju ingen ny bild på honom men här kommer en när han var liten...


 

Av Lotta - 20 september 2011 10:18

Jag har ju min blogg länkad till Facebook men nu har den försvunnit, är det någon som vet vad som hänt och hur jag ska få mina inlägg länkade dit igen?


Edit: Nu när jag skrev detta inlägg fick jag plötsligt upp en ruta att jag kunde lägga in det på FB men så var det inte på förra inlägget. Varför har de tagit bort auto på länkningen?

Av Lotta - 20 september 2011 09:39

Det blev så lugnt här hemma sedan Linux & Syntax flyttade i söndags, det var som om luften gick ur katterna för de har sovit väldigt mycket. Men imorse var det fart på Index & Unix igen och de jagade varandra  i full galopp med de stora katterna efter. Själv hade jag väldigt svårt att kliva ur sängen för jag har en hemsk träningsvärk i hela kroppen efter att ha börjat på bassängträningen igår efter flera månaders uppehåll. Man kommer åt muskler i vattnet som man annars inte använder och denna bassängträning är så viktig för mig vilket man märker när de stänger under sommaren för ryggen och höger ben stelnar.


Jag önskar att jag var lika smidig som en katt...


 

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards