S*Clarellis Sibbar

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2011

Någon som vet

Av Lotta - 18 oktober 2011 11:15

Jag såg ett avsnitt av "Min katt från helvetet" i söndags och där hade en kattägare köpt ett klösträd som jag direkt kände att jag skulle vilja ha till mina katter på balkongen. Har letat runt om i världen men inte hittat det, på Ebay finns något liknande men inte det som jag vill ha så nu undrar jag om någon vet var man kan köpa ett sådant.


Det liknar detta träd men istället för den runda liggplatsen & huset så är det två tjocka, gröna rektangulära liggdynor och runt omkring gröna konstgjorda blad...


 


I mitt letande så hittade jag denna liggplats som man monterar på fönsterbrädan, tyckte den var smart och funderar på att buda hem ett sådant, är det någon som vet om det är bra, blir det märken i väggen? Jag tycker att det ser ut att skruvas fast under brädan.


   

 
 
Monica

Monica

20 oktober 2011 19:05

Jag vet inte om jag minns rätt men jag tror att Diddi hade sytt liknande "liggplatser" till fönsterbrädorna när jag var där och hälsade på. Kolla med henne.

http://www.monicap.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 26 januari 2015 13:31

Jag har tappat lusten att blogga som ni märker, behåller bloggen vilande ifall jag ändrar mig i framtiden. Men ni kan följa mig, mina katter & kattungar på Instagram Clarellis där jag lägger ut bilder nästan dagligen. ...

Av Lotta - 2 januari 2015 11:27

Idag är Morticia på dag 42 och enligt vägmetoden mellan v 5 och v 6 skall det vara 3 kattungar i magen...vi får se om det stämmer när det är dags ...

Av Lotta - 12 december 2014 13:15

Idag är det 21 dagar sedan Morticia hade dejt med Mio och den var lyckad för nu har Morticia hallontuttar. Så nu väntar vi kattungar runt den 25 januari och det ser jag fram emot då vi haft det rörigt här hemma sista månaderna med renovering som börj...

Av Lotta - 19 november 2014 12:45

Morticia löper så idag ska hon få åka på kärleksdejt och jag hoppas att kärlek uppstår mellan henne och Mio. Om parningen tar så blir det kattungar i slutet av januari. ...

Av Lotta - 5 november 2014 10:44


Igår var jag och HCM-testade Morticia och hennes hjärta såg fint ut så nu inväntar vi löp och då ska hon få träffa Mio. Förhoppningsvis uppstår kärlek och vi får kattungar i början av nästa år.   ...

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Skapa flashcards