S*Clarellis Sibbar

Direktlänk till inlägg 29 oktober 2011

Så nöjd

Av Lotta - 29 oktober 2011 09:40

Igår blev klösträdet från Banana Leaf monterat och nu står det ute på balkongen. Både jag och katterna är väldigt nöjda och det passar perfekt där ute...fast jag tycker att det är så snyggt att jag egentligen vill ha den inne...


 

 

 

 

 

 

 
 
Lena

Lena

29 oktober 2011 10:18

Men se så fint det blev!
Och den passar precis till alla dina katter.
Nu ser du väl inte röken av dem inomhus
då de fått sig en alldeles egen utemöbel =).

Kramis Lena och sibbarna från Kåge

http://miramilaia.bloggplatsen.se

 
Gunilla, S*Deltas

Gunilla, S*Deltas

29 oktober 2011 17:57

Vilket otroligt fint klätterträd. Så otroligt fint o rymligt! Kanske måste kolla upp den där sidan som säljer dom. :) *kram*

http://www.deltaskatter.nu

 
Marie

Marie

30 oktober 2011 23:15

Helt otroligt fin möbel, så sugen på en sån själv har suktat länge! Men vi har ju inte tak på balkongen så isf måste vi ha det inne och då fungerar ju andra möbler som är betydligt billigare i inköp :)

Var iaf in där och shoppade också, ett litet hus åt tjejerna att ha på balkongen, en vägghylla samt en klöspelare åt kattungarna :)

Kram

http://nessis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 26 januari 2015 13:31

Jag har tappat lusten att blogga som ni märker, behåller bloggen vilande ifall jag ändrar mig i framtiden. Men ni kan följa mig, mina katter & kattungar på Instagram Clarellis där jag lägger ut bilder nästan dagligen. ...

Av Lotta - 2 januari 2015 11:27

Idag är Morticia på dag 42 och enligt vägmetoden mellan v 5 och v 6 skall det vara 3 kattungar i magen...vi får se om det stämmer när det är dags ...

Av Lotta - 12 december 2014 13:15

Idag är det 21 dagar sedan Morticia hade dejt med Mio och den var lyckad för nu har Morticia hallontuttar. Så nu väntar vi kattungar runt den 25 januari och det ser jag fram emot då vi haft det rörigt här hemma sista månaderna med renovering som börj...

Av Lotta - 19 november 2014 12:45

Morticia löper så idag ska hon få åka på kärleksdejt och jag hoppas att kärlek uppstår mellan henne och Mio. Om parningen tar så blir det kattungar i slutet av januari. ...

Av Lotta - 5 november 2014 10:44


Igår var jag och HCM-testade Morticia och hennes hjärta såg fint ut så nu inväntar vi löp och då ska hon få träffa Mio. Förhoppningsvis uppstår kärlek och vi får kattungar i början av nästa år.   ...

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Skapa flashcards