S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Lotta - 18 januari 2012 10:02

Förra veckan gick jag på rehab onsdag & fredag men det var för tufft med bara en dag emellan för återhämtning så denna och resterande veckor kommer jag vara där tisdagar & fredagar. Det är så roligt och väldigt givande men jag är helt slut när jag kommer hem och jag ramlar ihop i sängen...trots att jag då och då lägger mig på rehab för att vila ryggen. Jag är väldigt lättväckt trots att jag har öronproppar och jag sover inte många timmar per dygn men i natt måste jag varit knockad en stund för när jag klev upp och stod i köket och kikade ut över vardagsrummet så kände jag att något var fel men jag kunde inte komma på vad. Jag fortsatte att göra frukost medan jag då & då tittar runt...plötsligt ser jag att min gardin bakom soffan är helt borta. Jag går bort och tittar bakom soffan och där ligger den, det är en kanalgardin som suttit på en panelstång. Katterna måste alltså ha busat runt rejält och jag vet inte hur de lyckats lyfta bort stången utan att jag vaknat...så ni förstår hur slut jag är. Husse hängde upp den innan jobbet och alla katterna låg på sina platser och de hävdar att de är oskyldiga så vi kanske har ett spöke här hemma   

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards