S*Clarellis Sibbar

Direktlänk till inlägg 23 januari 2012

Matte har inte tid

Av Lotta - 23 januari 2012 10:24

Hej allesammans det här är Elliot som gästbloggar för våran matte har inte riktigt tid, helgen har varit så tråkig för oss katter för normalt får vi alla mycket gos & kel men denna helg har matte bara suttit med sin mobil. Hon har börjat spela något som heter Wordfeud (alfapet) i den där lilla manicken och hon har knappt brytt sig om oss. Men då kom jag på att jag kunde lägga mig i hennes knä eller på magen när hon spelar så hon kan klappa mig med den handen hon inte använder, fast ibland säger hon att jag buffar på armen så att bokstäverna hamnar fel...men det gör inget för hon kan bara lägga dom rätt igen. Matte hälsar att om någon har lust att spela så är hennes användare stamnamnet utan S*.


 

 
 
Lena

Lena

23 januari 2012 22:51

Hej Elliot.
Vår matte är nästan som din matte, men jag kan lova
att hon är mycket värre. För hon sitter JÄMT i soffan
med datorn framför sig.
Som tur är så har hon sitt knä ledigt för
oss även om vi nog tycker att hon är lite
frånvarande och inte engagerar sig helt och hållet
i oss då hon knappar på tangenterna..

Du som är kille kanske har nåt bra tips på hur man
kopplar bort bredbandet?

Hälsningar katterna från S*Mira Milaia genom Cleo..

http://miramilaia.bloggplatsen.se

 
Margita

Margita

24 januari 2012 14:08

Hej Elliot! Ja, visst kan de tvåbenta vara frånvarande ibland. Vår matte är likadan, fast det är den där datorn hon sitter vid. Jag, Alice, försöker påkalla hennes uppmärksamhet ibland genom att prata med henne och vet du vad hon gör då?! Hon tar Da Bird och svänger med den fram och tillbaka och FORTSÄTTER att titta på datorn. Nej fy sjutton, vad ska vi hitta på för att få dem att sluta sitta vid sina maskiner??!
Mjaus från Alice. Algot hälsar och säkert Agnes också, men hon är inte hemma för tillfället. Är visst hos veterinär sägs det. Vad nu det är för något?

http://sengas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 26 januari 2015 13:31

Jag har tappat lusten att blogga som ni märker, behåller bloggen vilande ifall jag ändrar mig i framtiden. Men ni kan följa mig, mina katter & kattungar på Instagram Clarellis där jag lägger ut bilder nästan dagligen. ...

Av Lotta - 2 januari 2015 11:27

Idag är Morticia på dag 42 och enligt vägmetoden mellan v 5 och v 6 skall det vara 3 kattungar i magen...vi får se om det stämmer när det är dags ...

Av Lotta - 12 december 2014 13:15

Idag är det 21 dagar sedan Morticia hade dejt med Mio och den var lyckad för nu har Morticia hallontuttar. Så nu väntar vi kattungar runt den 25 januari och det ser jag fram emot då vi haft det rörigt här hemma sista månaderna med renovering som börj...

Av Lotta - 19 november 2014 12:45

Morticia löper så idag ska hon få åka på kärleksdejt och jag hoppas att kärlek uppstår mellan henne och Mio. Om parningen tar så blir det kattungar i slutet av januari. ...

Av Lotta - 5 november 2014 10:44


Igår var jag och HCM-testade Morticia och hennes hjärta såg fint ut så nu inväntar vi löp och då ska hon få träffa Mio. Förhoppningsvis uppstår kärlek och vi får kattungar i början av nästa år.   ...

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards