S*Clarellis Sibbar

Direktlänk till inlägg 21 mars 2012

Lite ledsen idag

Av Lotta - 21 mars 2012 13:14

I natt så hörde jag ett brak och trodde att det var katterna som lyckats få ner en blomkruka och då jag hade så ont och var helt slut efter en dag på rehab så jag tänkte att det fick vara till morgonen. Och imorse när jag kom ut  vardagsrummet så såg jag vad som hänt, min staty i glas av Ulrica Hydman Vallien hade åkt i golvet och toppen hade gått av i flera bitar. Jag fick två statyer av min mamma när jag fyllde 40 år som föreställde Adam & Eva och nu var det Adam som gick sönder och dessa går inte att få tag i längre då det var en liten begränsad upplaga. Då den är tung så är det nog Elliot som är den skyldige, förmodligen har han farit fram fort och fått med sig den i farten. Har nu försökt att limma men den passar inte riktigt ihop då det fattas små bitar. Så just nu står Elliot inte högt i kurs och trots att det bara är materiella ting så blev jag lite ledsen då jag tycker mycket om dessa två statyer.

 
 
Marinettes

Marinettes

21 mars 2012 17:05

Inte kul när något man tycker jättemycket om går sönder, man kan ju inte alltid använda dubbelhäftande tejp, tyvärr!

http://marinettes.bloggplatsen.se/platsen.se

 
Gunilla, S*Deltas

Gunilla, S*Deltas

21 mars 2012 17:49

Ja, det är tråkigt när sådant händer. :( Som du skriver, även om det bara är materiella saker så blir man ibland ändå ledsen, i synnerhet när det gäller någon speciell sak. *kram*

http://www.deltaskatter.nu

 
Kicki

Kicki

26 mars 2012 16:36

Nej vad trist, men håll ögonen på Tradera så kanske du hittar en ny-gammal, för där fick jag tag på en figur från en Lisa Larsson serie jag sparade på som de slutat tillverka för länge sedan! Lycka till med de blivande kattungarna! Kram Kicki

http://lince.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 26 januari 2015 13:31

Jag har tappat lusten att blogga som ni märker, behåller bloggen vilande ifall jag ändrar mig i framtiden. Men ni kan följa mig, mina katter & kattungar på Instagram Clarellis där jag lägger ut bilder nästan dagligen. ...

Av Lotta - 2 januari 2015 11:27

Idag är Morticia på dag 42 och enligt vägmetoden mellan v 5 och v 6 skall det vara 3 kattungar i magen...vi får se om det stämmer när det är dags ...

Av Lotta - 12 december 2014 13:15

Idag är det 21 dagar sedan Morticia hade dejt med Mio och den var lyckad för nu har Morticia hallontuttar. Så nu väntar vi kattungar runt den 25 januari och det ser jag fram emot då vi haft det rörigt här hemma sista månaderna med renovering som börj...

Av Lotta - 19 november 2014 12:45

Morticia löper så idag ska hon få åka på kärleksdejt och jag hoppas att kärlek uppstår mellan henne och Mio. Om parningen tar så blir det kattungar i slutet av januari. ...

Av Lotta - 5 november 2014 10:44


Igår var jag och HCM-testade Morticia och hennes hjärta såg fint ut så nu inväntar vi löp och då ska hon få träffa Mio. Förhoppningsvis uppstår kärlek och vi får kattungar i början av nästa år.   ...

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards