S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Lotta - 2 maj 2012 19:01

Och nu har även Chantal varit på toaletten och gjort sina behov, så skönt när man vet att dom kommit på vad toaletten används till   

Av Lotta - 2 maj 2012 15:55

Nyss var Ben på toaletten och kissade, duktiga killen   hoppas bara Chantal blir inspirerad nu när det luktar lite kiss i lådan.

Av Lotta - 2 maj 2012 15:08

Har precis varit med Clara hos veterinären som opererade hennes tänder förra året och tyvärr har hon nu fått Forl på andra sidan så i slutet av maj blir det operation av munnen igen. Forl är en lömsk tandsjukdom och jag uppmanar alla kattägare att kolla sina katters tänder lite då och då. Tyvärr så gäller inte försäkringen för Forl då den är så vanlig men då det nu är "tandvårdsvecka" runt om i landet t.om v 21 får jag 20% rabatt på operationen...sist gick det på 5.000 kr.

Av Lotta - 2 maj 2012 12:56

Jag gav upp, Georgia får som hon vill. Efter att ha burit tillbaka kattungarna tre gånger så får hon som hon vill, har gjort en liten hörna i samband med soffan så att dom kan ligga i huset eller under soffan med tillgång till mat, vatten och toa...


 

Av Lotta - 2 maj 2012 10:50

Jag var och duschade imorse och fixade lite här hemma och efter en stund sätter jag mig i soffan för att ringa några samtal. Efter en stund hör jag Georgia "prata" under soffan och när jag kikar så ligger hela familjen där på parketten och Georgia ser så lycklig ut. Vad är det med denna soffa, alla kattungar hamnar där till slut. Hon måste ha gått iväg med dom när jag duschade. Men nu har jag burit tillbaka dom för där finns mat, vatten och toaletten...får se hur länge dom stannar kvar i katthagen.

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Skapa flashcards