S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Lotta - 31 maj 2012 13:35

Imorse lämnade vi in Clara på Arninge Djurklinik för att operera bort tänder igen p.g.a forl och allt gick bra, hon hade precis kräkts lite när vi hämtade henne så hon mår nog illa. Nu får hon ligga inne i husses arbetsrum och hålla honom sällskap så hon får lugn & ro. Jag pratade med veterinären och fick med mig en karta på hennes tänder och vilka de tagit denna och förra gången...de är de tänder som oftast drabbas av forl så jag hoppas att hon inte får det igen nästa år i någon annan tand. Jag fick 20% rabatt då jag varit med henne under tandveckorna för undersökning, försäkring gäller inte på forl så det blir ändå dyrt. Alla katter som besöker och sedan får behandling får dessutom en kasse med sig hem och i den låg det foder, tandborste samt orallösning för tandborstningen. Har även hämtat ut smärtstillande till henne som hon ska få under 5 dagar.


 

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Skapa flashcards