S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg den 23 juni 2012

Av Lotta - 23 juni 2012 10:57

Måste visa er min nya tavla som jag beställt av en super duktig konstnär som heter Kattis Palmnäs, hon har en blogg som tyvärr inte är uppdaterad på länge men där kan man se hennes fina alster. Ni hittar hennes blogg HÄR . Jag har under ett års tid letat efter en snygg canvas tavla att hänga i köket  men inte hittat något och frågade därför Kattis om hon kunde måla en åt mig, hon fick fria händer men storleken skulle vara 60x60 och vara i oliv/mossgrönt samt ha en positiv text. Jag sa även att den gärna fick likna den tavlan jag köpte av henne för 2 år sedan till min son. Jag blev så nöjd och glad när jag packade upp den, den har exakt den färgen jag var ute efter och nu hänger den på väggen...


 


Så här ser tavlan ut som sonen fick för 2 år sedan...


 

Av Lotta - 23 juni 2012 10:50

Vilket underbart väder vi fick igår på midsommarafton, solen sken och när vi sent på eftermiddagen promenerade genom Åkersberga Centrum var det helt öde. Senare på kvällen gick jag ut på balkongen och ser att lilla Lady Chantal ligger högst upp på klösträdets tak som sluttar, där sover hon sött...


 

 


Medan Ben van Zanten som vanligt ligger i soffan där han som en sann gentleman brukar göra matte sällskap...


 

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Skapa flashcards