S*Clarellis Sibbar

Direktlänk till inlägg 11 november 2012

Nu är Nina här

Av Lotta - 11 november 2012 14:59

I fredags så hämtade vi upp Nina på Arlanda och jag vill passa på att tacka Helena & Jocke för hjälpen nu när jag hade svårt att flyga upp och hämta henne pga av min onda fot. Lilla Nina är en sockersöt tjej och energiknippe som nu får bo hos fodervärd 5 minuter från min bostad. Var förbi idag och snabbt tog några bilder för att kunna lägga in henne på min hemsida under "Mina Katter" men med den farten var det inte lätt att fånga upp henne med kameran utan tyvärr blev bilderna lite suddiga men jag lägger ut dom ändå. Tack Sussie för att jag fick förtroendet att köpa den lilla BUSUNGEN...


 

 

 

 

 
 
Marie

Marie

11 november 2012 15:58

Stort grattis till lilltjejen, hon ser jättefin ut <3 Det blir spännande att följa henne framöver.

Kram
Marie

http://blogg.sessans.com

 
Margita

Margita

11 november 2012 15:58

Så vacker hon är! :)

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Helene

Helene

11 november 2012 16:03

Men vilken liten sötnos du fått hem :))
Så praktiskt att bara ha 5 min. till Fodervärden. Det kunde ju inte vara bättre.
Lycka till med lilltjejen!

http://www.biscayabigpaw.se

 
Marinettes

Marinettes

11 november 2012 16:10

Grattis till Prinsessan, jättesöt flicka! Skönt att ha fodervärden på så nära håll. Syns vi på någon utställning, Järva kanske?
Kram!

http://marinettes.bloggplatseen.se

 
Busungarnas Sussie

Busungarnas Sussie

11 november 2012 23:34

Varsågod, :)
Förstår ni varför BUSUNGARNAS är SÅÅÅÅ bra stamnamn?
Så busiga att kameran inte hinner focusera!
Pussa Nina från oss <3
Vi saknar henne
// Sussie och de andra Busungarna

http://www.busungarnas.se

 
Lena

Lena

12 november 2012 10:49

Grattis till fina lilla tjejen..
Så härligt att du har nära till hennes fodervärd så du kan besöka ofta..
Hon ser helt underbar ut. Jag har ju bara sett henne som liten liten bäbis men redan då såg hon lovande ut och så söt.

Lycka till med henne.
Kram från Lena och sibbarna i Kåge

http://www.miramilaia.se

 
Ingen bild

Anna-Karin Wulffschmidt

26 november 2012 11:39

Söt som socker!

 
Ms. T

Ms. T

26 november 2012 11:43

Så bedåramde. Lycka till med henne!

http://mina-ord-och-bilder.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 26 januari 2015 13:31

Jag har tappat lusten att blogga som ni märker, behåller bloggen vilande ifall jag ändrar mig i framtiden. Men ni kan följa mig, mina katter & kattungar på Instagram Clarellis där jag lägger ut bilder nästan dagligen. ...

Av Lotta - 2 januari 2015 11:27

Idag är Morticia på dag 42 och enligt vägmetoden mellan v 5 och v 6 skall det vara 3 kattungar i magen...vi får se om det stämmer när det är dags ...

Av Lotta - 12 december 2014 13:15

Idag är det 21 dagar sedan Morticia hade dejt med Mio och den var lyckad för nu har Morticia hallontuttar. Så nu väntar vi kattungar runt den 25 januari och det ser jag fram emot då vi haft det rörigt här hemma sista månaderna med renovering som börj...

Av Lotta - 19 november 2014 12:45

Morticia löper så idag ska hon få åka på kärleksdejt och jag hoppas att kärlek uppstår mellan henne och Mio. Om parningen tar så blir det kattungar i slutet av januari. ...

Av Lotta - 5 november 2014 10:44


Igår var jag och HCM-testade Morticia och hennes hjärta såg fint ut så nu inväntar vi löp och då ska hon få träffa Mio. Förhoppningsvis uppstår kärlek och vi får kattungar i början av nästa år.   ...

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards