S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av Lotta - 14 juli 2011 15:30

Jag hade planerat att ta fram min  kattungehage imorgon men den fick komma upp redan idag, nu har jag lagt in tyghus och kattungarna har fått flytta ut i vardagsrummet. Det verkar som om Georgia tycker att det är okej men vi får väl se om hon lägger kattungarna någon annanstans i natt.


Mormor Cassis kollar in att allt är i ordning...


 


Här ser man två små som undrar var dom hamnat...


 

Av Lotta - 14 juli 2011 09:29

Åh nej vilken jobbig start det blev på morgonen, efter att jag tittat till kattungarna och gett katterna mat gjorde jag frukost och startade upp datorn för att läsa mejl. Datorn ville inte alls vakna trots mina försök, som tur var så lyckades mannen få liv i den igen men datorn är 4 år så den har gjort sitt. Min älskade bubbelgumsrosa laptop, min vän som ger mig mejl, hjälper mig att handla, ger mig nyheter m.m Nu måste jag hitta en ny vän och jag vet inte om det ska bli en Dell igen, kanske kan ni tipsa mig om någon annan bra laptop?


Index vill bara säga hej innan jag avslutar detta blogginlägg...


 

 

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards