S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg under januari 2012

Av Lotta - 30 januari 2012 11:26

Dagens bild blir på Cassis och Alice som ligger och sover tillsammans...


 

Av Lotta - 29 januari 2012 17:29

Jag beställde mitt mobilskal från Kristallklart

Av Lotta - 29 januari 2012 10:18

Jag har gjort en beställning på ett personligt mobilskal, jag har ju inga småbarn längre och mannen hade ingen lust att sitta på min mobil så att alla skulle se   så då fick det bli en bild på Georgia. Jag klippte ut henne och tog 300 i upplösning så jag hoppas att bilden blir skarp. Funderar på om jag skulle skrivit mitt stamnamn också men det kanske är för mycket och nu är det för sent. Det tar ca 3 veckor innan jag får den men jag kan visa bilden...


 

Av Lotta - 28 januari 2012 13:26

Idag har vi hämtat hem Georgia från Nikitia, dom fann varandra väldigt fort   

Nu går hon här hemma och ropar efter honom men förhoppningsvis så är snart löpet över. Nu blir det tre långa veckor innan jag vet om parningen tagit.

Av Lotta - 26 januari 2012 17:36

Fick ett glädjande sms idag när jag klippte håret, det var Nikitas fodervärd som berättade att det var full rulle i parningsrummet. Så nu hoppas vi på hallontuttar om tre veckor efter denna kärleksdejt   

Av Lotta - 25 januari 2012 09:15

Igår när jag kom hem från min rehabilitering var jag helt slut och som vanligt lägger jag mig direkt i soffan. Då kommer Georgia och hon är så otroligt kelig och när jag klappar henne så blir hon helt stel och bakbenen står rätt ut så jag inser snabbt att hon löper. En liten stund senare ser jag Elliot på henne och jag jagar snabbt bort honom, hoppas bara att han inte varit på henne när jag varit borta så hon blir skendräktig...för ungar blir det inte utan kulor. Så i kväll åker vi till hanen Nikita och jag hoppas att kärlek uppstår mellan dom två. Om parningen tar så blir det kattungar i slutet av mars.

Av Lotta - 23 januari 2012 10:24

Hej allesammans det här är Elliot som gästbloggar för våran matte har inte riktigt tid, helgen har varit så tråkig för oss katter för normalt får vi alla mycket gos & kel men denna helg har matte bara suttit med sin mobil. Hon har börjat spela något som heter Wordfeud (alfapet) i den där lilla manicken och hon har knappt brytt sig om oss. Men då kom jag på att jag kunde lägga mig i hennes knä eller på magen när hon spelar så hon kan klappa mig med den handen hon inte använder, fast ibland säger hon att jag buffar på armen så att bokstäverna hamnar fel...men det gör inget för hon kan bara lägga dom rätt igen. Matte hälsar att om någon har lust att spela så är hennes användare stamnamnet utan S*.


 

Av Lotta - 21 januari 2012 11:51

Jag och Alice vill bara önska er alla en underbar helg...


 



Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Skapa flashcards