S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg under oktober 2012

Av Lotta - 31 oktober 2012 09:35

Imorse när jag kollade mejlen så blev jag glad, där fanns det en hösthälsning från Mozart...


 

Av Lotta - 29 oktober 2012 15:46

Det har inte blivit så många blogginlägg den sista tiden för nu när kylan kommit så har jag lite jobbigt med min CRPS smärta som triggas av kyla. Jag håller även på att trappa ur en medicin vilket gör att jag inte mår så bra. Det här gör att jag varit lite orolig för hur det skulle gå för min fot som svullnar upp när jag flyger och det börjar närma sig hämtning av min nya kisse Nina. Men nu har det ordnat sig, en uppfödares släkting tar med sig henne när han flyger till Sthlm. Tänk att det finns så fantastiska människor som ställer upp trots att vi inte känner varandra, jag är så tacksam. Den 9 nov så hämtar jag upp Nina på Arlanda och jag vet att den blivande fodervärden med familj väntar med spänning på att få ta hand om den lilla sötnosen. Har lånat några bilder på Nina...


 

 

 

 

Av Lotta - 20 oktober 2012 14:08

Jag lånade några nya bilder på Nina från Sussies hemsida , nu är det inte många veckor kvar tills hon är 12 veckor och får flytta till fodervärden...


 

 

 

Av Lotta - 18 oktober 2012 09:43

Igår HCM-testades Stravinskij från Kompisitörkullen som är från min första kull och hans kompis Allington från äppelkullen (Alice bror) och dom hade båda fina hjärtan   . Stravinskijs mamma Clara har också fint hjärta men hans mormor & mormorsfar hade båda HCM. Jag kastrerade Clara efter sin första kull trots sitt fina hjärta då jag inte vågade riskera att sprida sjukdomen. Båda killarna är kastrerade, ingen har gått i avel så jag är glad över att deras ägare ville testa dom...tack S & M.

Av Lotta - 7 oktober 2012 14:59

Jag lånade några bilder från Sussie's hemsida på Nina...


 

 

 

 

Av Lotta - 6 oktober 2012 11:51

Nu när jag inte väntar eller har kattungar så blir det inte lika många blogginlägg, därför har jag skaffat Instagram i veckan då det är lättare att fota med mobilen som man alltid bär med sig. Om ni vill så kan ni följa mig där men det blir inte bara katter utan även lite privat, jag heter clarellis. 

Av Lotta - 5 oktober 2012 09:52

Igår när R kom hem efter jobbet så hade han med sig en ny vän till mig som jag har längtat efter en längre tid...en robotdammsugare. Nu kan jag dammsuga varje dag genom att trycka på en knapp och R behöver bara ta den vanliga dammsugaren på helgerna då han även får ta möbler och mattorna ordentligt. Vi testade den igår kväll och alla katterna kom rusande för att kolla vad det var som lät i köket, oj vad jag blev full i skratt för Georgia gick runt den och sköt rygg med täckhåren rätt upp. Elliot sprang upp i klösträdet men de andra följde den från rum till rum då den klarar våra låga trösklar, Cassis däremot är ju inte alls rädd utan gick bredvid och kollade att roboten städade ordentligt. Jag tror att roboten och jag kommer att bli bästa vänner...


 

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Skapa flashcards