S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg under mars 2010

Av Lotta - 31 mars 2010 10:58

Idag är det dag 20 för Cassis och jag tror att parningen blev lyckad, är dock inte helt säker. Hon har de senaste två veckorna bara sovit, sovit & sovit på soffan...och går bara upp när det är dags att äta. Tycker att tuttarna börjar bli lite svullna & röda, vad tycker ni...är det hallon på G...


  

Av Lotta - 30 mars 2010 10:04

Jag har tappat greppet helt om dagarna nu efter op, det är ju den 31 mars imorgon så jag var ute en dag för tidigt i mitt förra inlägg...var så säker på att det var onsdag idag   

Av Lotta - 30 mars 2010 09:32

Grattis till alla fyra kompositörerna som idag fyller 3 år   


Tänk vad tiden går fort, idag är det 3 år sedan min första kull föddes och tre kullar till har sett dagens ljus under dessa år. Jag har tagit det långsamt i min uppfödning och jag längtar & njuter av varje kull.


Här är en bild på Stravinskij, Paganini, Mozart & Vivaldi som kattungar...


  

Av Lotta - 29 mars 2010 09:44

Jag har fått så härliga vinterbilder från Åland, det är Paganini från min första kull som numera kallas för Kofi. En stor & kraftig hane har han blivit...


  

  

Av Lotta - 28 mars 2010 11:29

Tack för alla hälsningar före och efter min operation här på bloggen och via mejl...ni är helt underbara   

Av Lotta - 27 mars 2010 08:40

Nu är jag hemma igen, tyvärr misslyckades operationen så nu ska min kropp läka och få tillbaka lite krafter. Efter sommaren gör dom ett nytt försök med en annan teknik...jag är jättebesviken. Klarar bara av att sitta korta stunder men jag ska blogga så mycket jag orkar...är lite skakis redan nu efter ett par minuter...nu blir det sängen igen.

Av Lotta - 21 mars 2010 10:50

Imorgon läggs jag in på KS för operation, blir min åttonde ryggoperation och förmodligen inte den sista. Så nu blir det tyst här på bloggen ett tag men jag är tillbaka när kroppen orkar...tur att jag har min bärbara dator.

Av Lotta - 19 mars 2010 11:02

Georgia löper fortfarande och hon ropar & ropar på natten så vi kan inte sova, hoppas att hon slutar snart och sedan blir det p-piller.


Jag och Alice önskar er alla en trevlig helg!

  

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12 13 14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Skapa flashcards