S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg under februari 2010

Av Lotta - 28 februari 2010 17:21

Idag har jag hälsat på Astrakan från Äppel-kullen och Arizona från USA-kullen.


Astrakan är skötsam kille som fortfarande fertil trots att han är över 2 år. Jag tog några bilder på snyggingarna.


Astrakan...

  

  

Arizona...

  

  

Av Lotta - 27 februari 2010 12:49

Alice ligger och vilar på sängen när jag fotar henne...  

Plötsligt hoppar Georgia upp...snälla storasyster kan vi inte gosa lite...

  

Okej då, det är ju lördag och då måste man ju vara ren & fin...

 

Det är väl det här man kallar syskonkärlek   

Av Lotta - 26 februari 2010 10:25

Idag är det fredag och snart är helgen här...visst är det härligt!


På söndag ska jag göra ett nytt försök och åka för att hälsa på Astrakan & Arizona, förhoppningsvis får jag några bilder att visa här på bloggen.


Jag och Georgia önskar er alla en trevlig helg...ta det lika lugnt som hon gör här på bilden...

  

Av Lotta - 25 februari 2010 12:01

Hipp hipp hurra för min son Fredric som fyller 24 år idag!


                     

Av Lotta - 24 februari 2010 10:53

Katterna fäller så mycket päls nu och jag kammar och kammar för att inte hela lägenheten ska bli ullig. Elliot stackarn får så lätt tovor och imorse upptäckte jag att han fått några nya uppe på höfterna, försökte kamma loss dom men han var inte särskilt glad på mig så det slutade med att jag tog saxen och klippte bort dom. Han har så mycket päls att det knappt syns och han ställs inte ut. Tror att han har förlåtit mig för när jag gjorde kaffe så gjorde han mig sällskap och han ser inte så sur ut. Ser ni hans fina morrhår på bilden.

  

Av Lotta - 23 februari 2010 14:07

Killen som var här för att sätta upp taket på balkongen blev klar till lunch och stack iväg, då kollar jag in balkongen och blev riktigt förbannad. Han har satt upp en stolpe mitt fram på balkongen...eller den sitter inte ens i mitten. Det ska inte ens finnas någon stolpe där utan endast i hörnen. Vi har beställt en inglasning där man kan vika undan alla glas för att öppna upp som en vanlig balkong, grannen har en sådan och det är samma företag. Jag har nu ringt upp försäljaren och sagt att detta accepterar jag inte och det här får dom fixa, eftersom den är fastskruvad blir det fula hål i takbjälken samt räcke. Antingen får dom göra om allting eller gå ner i pris p.g.a hålen för ska jag betala 70.000 kr ska det var snyggt och som vi kommit överens om...ingen stolpe i mitten!!! 


Se här så fult...

  

Av Lotta - 23 februari 2010 08:58

Elliot är dålig på att tugga torrfoder och kräks ibland upp maten, nu när vi haft kattungar har han valt deras små torrfoderbitar och han har inte kräkts under denna tid. Men så tog jag bort kattungefodret och han kräktes igen, så i lördags var jag i djuraffären och köpte Royal Canins Exigent 35/30 som är för kräsna katter. Det fodret har två olika former i påsen samt är inte så stora i storleken. Alla katter bara älskar det och det bästa av allt är att Elliot ännu inte kräkts en enda gång.  


Just nu är killen som inte dök upp igår här och sätter upp taket på balkongen, när han inte kommit efter två timmar så ringde jag och då sa han att det var för kallt...det har jag full förståelse för men man kan faktiskt ringa.

Av Lotta - 22 februari 2010 09:03

Igår skulle jag ha åkt och hälsat på Astrakan & Arizona, kameran var nerpackad och jag skulle beställa en taxi då jag plötsligt mådde illa...jag hade fått maginfluensa. Så jag fick avboka och tillbringa dagen i sängen men jag hoppas att jag snart kan få komma dit och sedan få visa några bilder på halvsyskonen.


Just nu väntar jag på killen som skulle sätta upp tak på balkongen, han skulle vara här kl 8 men inte hört av sig. Hoppas han inte glömt bort oss, har han fått problem att komma hit för snön så kan han ju ringa tycker jag.

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15
16 17 18 19 20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Skapa flashcards