S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg under augusti 2013

Av Lotta - 26 augusti 2013 13:30

Igår flyttade Wednesday så nu är det bara Morticia som är kvar ur kullen, Morticia har ropat och letat efter syrran men hon inser snart att hon får bli kvar här med de stora katterna. Men det som är så roligt är att hon nu gärna ligger i mitt knä vilket hon inte hade tid med när syskonen var kvar och det var en massa bus den vakna tiden.


 

Av Lotta - 18 augusti 2013 16:05

Nu är min dator botad och frisk från virus så nu kan jag svara på mejl   

Av Lotta - 16 augusti 2013 15:14

Först vill jag berätta att min dator fått virus så jag kan inte svara på mejl men hoppas att den snart är frisk igen.

Idag var jag hos veterinären och ombesiktigade Pugsley som flyttar på måndag. Georgia fick följa med för att få sin årliga vaccination och då passade jag på att väga henne på deras våg och blev så glad då hon väger 2 hg mer än innan parning. Har tyckt att hon ser lite eländig ut men det är tydligen bara pälsen hon tappat så när vinterpälsen kommer blir hon huset prinsessa igen.

Önskar er alla en trevlig helg!

Av Lotta - 14 augusti 2013 14:48

Tog några bilder på Morticia idag...

 

 

 

Av Lotta - 9 augusti 2013 14:48

Här har Wednesday lekt kurragömma, letade länge innan jag såg något ulligt i kameraväskan...


 

Av Lotta - 6 augusti 2013 11:52

Nu har jag uppdaterat hemsidan och flyttat Addamskullen till "Kullar". Har lagt in ett bildspel som min dotter gjort och lägger även upp den här...



 



Av Lotta - 6 augusti 2013 11:25

Igår var det dags för första kattungen att flytta och Georgia verkar inte leta efter Gomez men hon har väl fullt upp med de andra tre kattungarna här hemma. Har fått två rapporter om att allt gått bra och Gomez har gjort sig hemmastadd.


Tog några bilder på Morticia som lyckats ta sig upp på skåpet...

 

 

Av Lotta - 4 augusti 2013 10:14

Imorgon blir kattungarna 12 veckor och då är det dags för första kattungen att flytta och därför fotade jag 12 veckors bilder redan idag.


Gomez...

 


Morticia...

 


Pugsley...

 


Wednesday...

 


Kullen...

 

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Skapa flashcards