S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg under juli 2012

Av Lotta - 30 juli 2012 13:55

Jag planerar att köpa en ny avelshona och förhoppningsvis så föds hon nu i augusti. Det är en parning som jag tycker har spännande linjer och jag hoppas att det finns en fin hona i magen. Därför söker jag nu en fodervärd i Stockholm, är du intresserad så skicka ett mejl till mig och berätta lite om dig själv. Du hittar min e-post HÄR

Av Lotta - 27 juli 2012 12:57

Jag, Elliot och alla de andra katterna hoppas att ni får en alldeles underbar & solig helg...


 

Av Lotta - 26 juli 2012 11:30

Som ni märkt har jag haft en bloggpaus, det är ju sommar och jag har knappt suttit vid datorn. Nu ska det bli fler inlägg även om det inte blir varje dag då jag för tillfället inte har några kattungar.


Igår var jag och hälsade på Stravinskij "Stravve" från Kompositörkullen och Allington "Allan" från Äppelkullen. De är två härligt fina cremekillar och man ser likheten mellan Stravve och hans mamma Clara. Allan har blivit lite friserad under magen & höfterna precis som hans mamma Cassis här hemma. Självklart tog jag några bilder när de busade runt på golvet och smaskade lite godis.


Allan...

 


Stravve...

 


Och båda två...

 

 

Av Lotta - 4 juli 2012 08:37

Nu när kattungarna har flyttat och att det är sommar så blir det inte lika många blogginlägg, jag njuter av den härliga värmen genom att läsa, spela Wordfued & Rumble (heter clarellis om någon vill spela) och kelar med katterna. Igår var jag hemma hos min vän Marie Björk S*Maollichs och fick en härlig lunch & fika men det allra viktigaste var ju att jag fick gosa med hennes fantastiskt söta kattungar...några är otingade om ni letar efter en sibirisk kattunge.


Så jag och Clara önskar er alla en underbar sommar, ta det lugnt och bara njut...som Clara...


 

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Skapa flashcards