S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg under augusti 2011

Av Lotta - 31 augusti 2011 18:35

Nu njuter Linux av solen innan den försvinner för dagen...


 

 

Av Lotta - 31 augusti 2011 13:50

Jag har haft fullt upp idag, både roliga och mindre roliga saker. Men jag tittar in här på bloggen lite snabbt och lägger upp en bild som jag tog igår. Det är väl detta som kallas syskonkärlek...


 

Av Lotta - 30 augusti 2011 10:01

Imorse vaknade jag av att grabbarna bus hade race i sängen, rena Formel 1 tävlingen...eller så tyckte de bara att matte skulle kliva upp. Men nu har lugnet kommit och visst är dom precis som barn...söta när de sover...


Index...

 


Linux...

 


Syntax...

 


Och Unix som precis ska till att somna...

 


Så nu ska jag iväg till tandläkaren för jag har bitit sönder en tand totalt, inte roligt och troligtvis väldigt dyrt   

Av Lotta - 29 augusti 2011 10:07

Nu är nog sommaren slut för idag börjar sonen skolan igen, sista året på gymnasiet. Åren går så fort, tänk att det bara är han som bor hemma av våra fyra barn, det är väldigt tyst & lugnt här hemma om man jämför mot för 10 år sedan...suck jag börjar bli gammal. Det är tur att vi har kattungarna som busar och livar upp, det är härligt att se dom i full action när de kommer farande i lägenheten, och det är så mysigt när de ligger bredvid eller i famnen och sover.


Har suttit ute på balkongen nu på morgonen och jag hade sällskap av Unix...


 

Av Lotta - 28 augusti 2011 13:12

Idag har det även varit invägning av kattungarna och deras vikter är...


Index 1198 gram

 

Syntax 1126 gram

 

Unix 1296 gram

 

Linux 1317 gram

Av Lotta - 28 augusti 2011 11:20

Tiden går så fort, IT-kullen är redan 9 veckor gamla och det är dags för nya veckobilder.


Mr Index...

  

 

Mr Syntax...

  

 

Mr Unix...

  

 

Mr Linux...

  

 

Och hela kullen...

 

Av Lotta - 27 augusti 2011 14:03

Syntax är på jakt, han har fått syn på något...

 


Det är en stor & fet råtta...

 


Matte jag har fixat middagen...

 

Av Lotta - 27 augusti 2011 10:44

Katterna trivs ute på balkongen på kvällarna men nu mörknar det fort. Kattungarna ligger gärna under balkongsoffan där inte mamma Georgia kommer åt dom så det gäller att räkna in alla innan balkongdörren stängs för natten. Igår blev det en gruppbild på grabbarna bus innan det blev allt för mörkt ute...


 

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Skapa flashcards