S*Clarellis Sibbar

Direktlänk till inlägg 13 april 2010

Min skugga

Av Lotta - 13 april 2010 10:16

Jag har en skugga, ibland är den bakom och ibland är den framför mig...skuggan heter Elliot. Han ska alltid vara med och allra helst på mig, vart jag än går så springer han efter mig, fikar jag så är han och buffar i ansiktet vilket inte alltid är så trevligt och sitter jag vid datorn så ligger han i knät över ena armen. Men han är vår "lilla" kelgris...


  

 
 
Teija

Teija

13 april 2010 10:26

Vilken fin katt:D

http://varannandag.bloggplatsen.se

 
Ann-Louize

Ann-Louize

13 april 2010 15:00

Han är såååå vacker !

http://ragmanstazz.se

 
Heidi.Kattfamiljen

Heidi.Kattfamiljen

13 april 2010 21:55

Tack för att du deltog i vår marknadsundersökning :)
Ja visst är det spännande planer. Jag har länge drömt om att starta eget och webbshop är perfekt att börja med då jag kan kombinera det med mitt nuvarande jobb tills jag satsar fullt ut på eget.

Din skugga är en superfin kisse :) Jag har också en skugga, Eddie. Han är för det mesta där jag är, älskar när jag bär runt på honom eller att han får ligga i mitt knä.

http://kattfamiljen.se

 
Margita

Margita

14 april 2010 19:36

Han är en sån vacker skugga!! Även om jag förstår att man kanske vill ha sitt ansikte i fred, så är det ändå sött på nåt sätt ;-)

http://sengas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 26 januari 2015 13:31

Jag har tappat lusten att blogga som ni märker, behåller bloggen vilande ifall jag ändrar mig i framtiden. Men ni kan följa mig, mina katter & kattungar på Instagram Clarellis där jag lägger ut bilder nästan dagligen. ...

Av Lotta - 2 januari 2015 11:27

Idag är Morticia på dag 42 och enligt vägmetoden mellan v 5 och v 6 skall det vara 3 kattungar i magen...vi får se om det stämmer när det är dags ...

Av Lotta - 12 december 2014 13:15

Idag är det 21 dagar sedan Morticia hade dejt med Mio och den var lyckad för nu har Morticia hallontuttar. Så nu väntar vi kattungar runt den 25 januari och det ser jag fram emot då vi haft det rörigt här hemma sista månaderna med renovering som börj...

Av Lotta - 19 november 2014 12:45

Morticia löper så idag ska hon få åka på kärleksdejt och jag hoppas att kärlek uppstår mellan henne och Mio. Om parningen tar så blir det kattungar i slutet av januari. ...

Av Lotta - 5 november 2014 10:44


Igår var jag och HCM-testade Morticia och hennes hjärta såg fint ut så nu inväntar vi löp och då ska hon få träffa Mio. Förhoppningsvis uppstår kärlek och vi får kattungar i början av nästa år.   ...

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards