S*Clarellis Sibbar

Direktlänk till inlägg 27 juli 2010

Väggtext

Av Lotta - 27 juli 2010 12:38

Dom som har varit hemma hos mig vet att jag gillar väggtexter, har en på insidan av ytterdörren och en i sovrummet. För ett par veckor sedan såg jag en text som var så bra att jag bara måste beställa den, har funderat länge var jag skulle sätta den men inte kunnat bestämma mig. Nu har min andra dotter flyttat alla sina saker och vi har fått ett arbets / gästrum och där har jag nu satt upp texten. Tyvärr syns inte sista ordet "gudomligt" i silver så bra på bilden som den gör i verkligheten.


Tänkvärt eller hur...

  

 
 
Marinettes

Marinettes

27 juli 2010 13:13

Vackert och så rätt!

http://marinettessibiriskakatter.blogspot.com

 
Lena

Lena

27 juli 2010 13:35

Helt rätt, och perfekt !!!

Kram Lena

http://www.miramilaia.se

 
Inger

Inger

28 juli 2010 10:11

Hejsan Lotta!
Napoleon blir bara finare och finare. Synd att det är fel ras *blink*.
Ja,tiden går fort och de 12 veckorna med småttingarna har bara flygit i väg. Sån tur att 2 av töserna blir kvar hemma hos mig och mamma Bibbi.

Ha en skön fortsättning på sensommaren!

kram Inger

http://www.aborgatos.se

 
Gunilla, S*Deltas

Gunilla, S*Deltas

28 juli 2010 14:29

Underbart citat och det är så snyggt med väggtexter!

http://www.deltassibiriskakatter.blogg.se

 
Ann-Louize

Ann-Louize

2 augusti 2010 23:41

Roligt att det finns fler som gillar väggtexter.
Jag har två stycken texter här hemma, en i vardagsrummet och en i dotterns rum.

Ditt citat är så tankvärt och det är väl de som är hela meningen med texterna.

http://www.ragmanstazz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 26 januari 2015 13:31

Jag har tappat lusten att blogga som ni märker, behåller bloggen vilande ifall jag ändrar mig i framtiden. Men ni kan följa mig, mina katter & kattungar på Instagram Clarellis där jag lägger ut bilder nästan dagligen. ...

Av Lotta - 2 januari 2015 11:27

Idag är Morticia på dag 42 och enligt vägmetoden mellan v 5 och v 6 skall det vara 3 kattungar i magen...vi får se om det stämmer när det är dags ...

Av Lotta - 12 december 2014 13:15

Idag är det 21 dagar sedan Morticia hade dejt med Mio och den var lyckad för nu har Morticia hallontuttar. Så nu väntar vi kattungar runt den 25 januari och det ser jag fram emot då vi haft det rörigt här hemma sista månaderna med renovering som börj...

Av Lotta - 19 november 2014 12:45

Morticia löper så idag ska hon få åka på kärleksdejt och jag hoppas att kärlek uppstår mellan henne och Mio. Om parningen tar så blir det kattungar i slutet av januari. ...

Av Lotta - 5 november 2014 10:44


Igår var jag och HCM-testade Morticia och hennes hjärta såg fint ut så nu inväntar vi löp och då ska hon få träffa Mio. Förhoppningsvis uppstår kärlek och vi får kattungar i början av nästa år.   ...

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards