S*Clarellis Sibbar

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2010

Duktiga Clara

Av Lotta - 27 augusti 2010 10:59

Katterna kräks ju då och då upp hårbollar och med lite tur hamnar dom på golvet men ibland blir det även på någon matta...inte så roligt. Men vår duktiga Clara går nästan alltid till en katt-toalett och spyr upp hårbollarna, tänk om dom andra katterna kunde göra likadant.


Idag är det fredag och jag & Clara önskar er alla en trevlig helg!

  

 
 
Vivi

Vivi

27 augusti 2010 11:56

Ja visst var de fina, kostar lite men går det till ngt bra är det ju värt lite extra pengar :)

Jag hade jätteproblem med hårbollar...eller itne jag . katterna :) men jag bytte till Royal canins intense hairball (försöker blande det & steralised) och sedan dess har de inte kräkts en enda gång. :)

http://www.missvivis.se

 
Heidi

Heidi

27 augusti 2010 13:00

Vilken duktig tjej som spyr i toalådan :-)
Här är den närmaste dom kommit precis utanför toalådan.

Hon är väldigt vacker Clara :-) hennes intensiva röda färg är så fin.

http://kattfamiljen.se

 
Margita

Margita

27 augusti 2010 15:58

hihi....en sån duktig liten tjej! :)

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Gunilla, S*Deltas

Gunilla, S*Deltas

28 augusti 2010 12:54

Hon är både vacker och klok Clara. :D Här är det oftast bara Sakhi som kräks upp hårbollar. Tyvärr brukar han gilla att kräkas på saker, matta, skor etc.

http://www.deltassibiriskakatter.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 26 januari 2015 13:31

Jag har tappat lusten att blogga som ni märker, behåller bloggen vilande ifall jag ändrar mig i framtiden. Men ni kan följa mig, mina katter & kattungar på Instagram Clarellis där jag lägger ut bilder nästan dagligen. ...

Av Lotta - 2 januari 2015 11:27

Idag är Morticia på dag 42 och enligt vägmetoden mellan v 5 och v 6 skall det vara 3 kattungar i magen...vi får se om det stämmer när det är dags ...

Av Lotta - 12 december 2014 13:15

Idag är det 21 dagar sedan Morticia hade dejt med Mio och den var lyckad för nu har Morticia hallontuttar. Så nu väntar vi kattungar runt den 25 januari och det ser jag fram emot då vi haft det rörigt här hemma sista månaderna med renovering som börj...

Av Lotta - 19 november 2014 12:45

Morticia löper så idag ska hon få åka på kärleksdejt och jag hoppas att kärlek uppstår mellan henne och Mio. Om parningen tar så blir det kattungar i slutet av januari. ...

Av Lotta - 5 november 2014 10:44


Igår var jag och HCM-testade Morticia och hennes hjärta såg fint ut så nu inväntar vi löp och då ska hon få träffa Mio. Förhoppningsvis uppstår kärlek och vi får kattungar i början av nästa år.   ...

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards