S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg den 2 december 2010

Av Lotta - 2 december 2010 09:47

Igår när jag satt vid datorn så hörde jag plötsligt pip och jag märker då att Alice burit iväg Estelle till garderoben i hallen och lagt sig med henne bland alla skor...hon ville vara där jag var. Jag tar då bort bolådan som förmodligen luktar efter förlossningen och istället bäddar rent i min utställningsbur gjord i tyg samt lägger en fleecefilt över så att det blir lite instängt, katter vill ju gärna gömma undan ungarna. Då blev Alice nöjd och jag hoppas att hon stannar kvar där.


Estelle snuttar på, hon går från den ena tutten till den andra, hon använder alla utom de två längst fram under benen och vikten går stadigt uppåt...bara över natten har hon ökat 13 gram.


Tänkte visa er en bild som tyvärr är lite mörk då dom ligger i tygburen men där ser man att Estelle har helvita bakben, på det högra benet har hon en liten svart fläck men det ser man inte här...


  

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards