S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg under juli 2010

Av Lotta - 16 juli 2010 13:06

Idag har vi varit och shoppat en massa saker till vår dotter som ska flytta hemifrån, hon har fått en tvårumslägenhet i Borås där hon ska studera. Så snart är det tre som flyttat men jag har min minsting kvar ett par år till...tyckte det inte var så länge sedan som jag hade fyra små juveler här hemma.


Jag och Napoleon önskar er alla en trevlig helg!

  

Av Lotta - 15 juli 2010 10:12

Igår kväll när jag tittade ut på balkongen så såg jag Georgia & Napoleon sitta bredvid varandra alldeles stilla och helt plötsligt började deras huvud att röra sig fram och tillbaka...som på en tennismatch. Då ser jag att det är en geting och lilla Napolen ska plötsligt försöka fånga den så jag skyndar mig att hämta en tidning och hinna före honom...och så var den jakten slut...


  

Av Lotta - 14 juli 2010 11:29

Vi beställde ny kyl & frys förra veckan då kylen började läcka vatten och idag kom de. Hoppas att inte disk, tvätt & torktumlare går sönder snart för börjar en sak gå sönder brukar det smitta av sig på andra maskiner och jag vet roligare saker att använda pengarna på...dessutom är bilen på service idag och sådant brukar inte bli billigt.


Men Napolen var hjälpsam när kyl & frys skulle packas upp.

Jag kan ta bort frigoliten säger säger han...

  


Jag är väl inte i vägen matte...

  

Av Lotta - 13 juli 2010 11:17

Napoleon har bara klöst klorna på det stora klösträdet men nu har han vågat sig på att klättra högt upp. När han inte har några syskon så verkar det inte ha varit lockande att komma högt upp...vilket jag uppskattat.


Här har han klättrat upp...

   


Och en närbild...

    

Av Lotta - 12 juli 2010 15:23

Idag har vi varit hos veterinären och vaccinerat både Cassis, Georgia och Napoleon. Napoleon sa inte ett pip vilket mamma & syster gjorde. Här hemma har vi så varmt, luften står helt stilla...hur länge ska denna tropiska värme hålla på   

Av Lotta - 12 juli 2010 09:54

Clara är rolig för istället för att ligga på golvet som de andra katterna här hemma så hittar man henne oftast sittande upp mot en vägg, favoritväggen är nog i hallen men även den i vardagsrummet går bra.


  

Av Lotta - 11 juli 2010 13:36

Om ni går in på min hemsida S*Clarellis så ser ni i adressfältet och dokumentfliken att Elliot ligger där som Favicon istället för Explorer-tecknet.

Av Lotta - 11 juli 2010 12:37

Jag har gjort om startsidan på min hemsida men blir så frustrerad då jag inte får texter & bilder att ligga som jag vill, jag blir galen   


Nu ger jag upp och får hoppas att min vän Pernilla kan komma hit och hjälpa mig efter hennes semester.


Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards