S*Clarellis Sibbar

Direktlänk till inlägg 16 maj 2011

För ett år sedan...

Av Lotta - 16 maj 2011 09:20

För ett år sedan föddes Kejsarkullen, det var en lång förlossning som slutade med kejsarsnitt då två kattungarna låg i krock...båda ville ut samtidigt. Tyvärr så klarade sig inte honan trots veterinärvård utan hon somnade in i min hand när hon var 5 dagar. Men Napoleon blev en stor fin sibbe med härlig look.


Grattis på 1-årsdagen Napoleon!!!


  

Här är han 6 månader...


 

 
 
Gunilla, S*Deltas

Gunilla, S*Deltas

16 maj 2011 09:42

Stort grattis Napoleon på 1-årsdagen! Han har verkligen blivit så stor och maffig! :D *kram*

http://www.deltaskatter.nu

 
Marinettes

Marinettes

16 maj 2011 09:45

Gratulationer till vackra Napoleon på 1-årsdagen.
Kram!

http://marinettessibiriskakatter.blogspot.com

 
Millan

Millan

16 maj 2011 17:03

Tänk att det redan gått ett år! Pappa hälsar puss på nosen som jag hoppas når fram till honom på något vis!

(Du får se till att den nya familjen skickar ettårsbilder! =) )

http://millarules.blogspot.com

 
Lena

Lena

16 maj 2011 17:47

Han är verkligen stilig er Napoleon.
Ett stort grattis till födelsedagsbarnet

Kram Lena och sibbarna från S*Mira Milaia i Kåge

http://www.miramilaia.se

 
Margita

Margita

17 maj 2011 10:03

Grattis Napoleon! Ett år redan....så fort det går. Tänker på lilla Josephine också. Napoleon har blivit en riktigt fin sibbe! :)

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Ullis

Ullis

17 maj 2011 20:40

Hej och tack för gratulationen!:)
Jösses vilka fina katter! I like!:) Såå söta!
Hade jag inte hundarna skulle jag vilja ha en liten söt kisse:)
Ha det gott!
Mvh

http://ullispyssel.bloggplatsen.se

 
Marie

Marie

26 maj 2011 21:34

Stort grattis till födelsedagsbarnet. Har också läst om lilla Josephine :( Så tråkigt att hon hon inte gick att rädda.

Men oj oj oj nu blev jag kär! Vilken underbart fin röd kille ♥♥♥
Kram

http://nessis.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 26 januari 2015 13:31

Jag har tappat lusten att blogga som ni märker, behåller bloggen vilande ifall jag ändrar mig i framtiden. Men ni kan följa mig, mina katter & kattungar på Instagram Clarellis där jag lägger ut bilder nästan dagligen. ...

Av Lotta - 2 januari 2015 11:27

Idag är Morticia på dag 42 och enligt vägmetoden mellan v 5 och v 6 skall det vara 3 kattungar i magen...vi får se om det stämmer när det är dags ...

Av Lotta - 12 december 2014 13:15

Idag är det 21 dagar sedan Morticia hade dejt med Mio och den var lyckad för nu har Morticia hallontuttar. Så nu väntar vi kattungar runt den 25 januari och det ser jag fram emot då vi haft det rörigt här hemma sista månaderna med renovering som börj...

Av Lotta - 19 november 2014 12:45

Morticia löper så idag ska hon få åka på kärleksdejt och jag hoppas att kärlek uppstår mellan henne och Mio. Om parningen tar så blir det kattungar i slutet av januari. ...

Av Lotta - 5 november 2014 10:44


Igår var jag och HCM-testade Morticia och hennes hjärta såg fint ut så nu inväntar vi löp och då ska hon få träffa Mio. Förhoppningsvis uppstår kärlek och vi får kattungar i början av nästa år.   ...

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards