S*Clarellis Sibbar

Direktlänk till inlägg 21 juni 2011

Royal Canin Breeder Club

Av Lotta - 21 juni 2011 17:41

Idag fick jag ett brev från Royal Canin Breeder Club där det står att de byter rabattsystem från 1 juli, detta för att förenkla hanteringen för oss uppfödare. Men när jag läser igenom brevet så tycker jag att det verkar vara sämre då man nu ska ha personliga bonuskort som man skickar in tillsammans med kassakvitto. Jag handlar från Foderbilen så vi får se hur detta kommer att fungera. Har precis köpt en säck 10 kg torrfoder och i brevet så fick man en rabatt köp två betala för en...typiskt va. Får använda den rabatten nästa gång då den gäller till sista september.


Vad tycker ni andra om det nya rabattsystemet?


I brevet låg det dessutom en nyckelring men jag vet inte vad det är, vet ni...


 

 
 
Marie

Marie

21 juni 2011 18:24

Har inte kollat posten ännu men ser ut som en flasköppnare?

http://www.maollichs.com

Lotta

21 juni 2011 19:01

Jag tror att den är för klen för att vara flasköppnare, Robban tror att det kan vara en fästingborttagare men den är nog en dålig sådan i såfall.

 
Marinettes

Marinettes

21 juni 2011 20:10

Jag håller med dig att det verkar vara mycket krångligare nu, det här nya rabattsystemet börjar gälla från 1 juli så du hade nog inte fått en säck på köpet denna gång.
Jag har också funderat vad det här som satt på nyckelringen kan vara, min gissning är att man använder den för att skära av säkerhetsbältet vid en olycka??

http://marinettessibiriskakatter.blogspot.com

 
Gunilla, S*Deltas

Gunilla, S*Deltas

21 juni 2011 22:49

Inte heller alltför glad över det nya systemet, bra att dom har bytt iofs men det verkar bli krångligare nu. :(

Har absolut ingen som helst aning om vad det kan vara som man har fått, ser med spänning fram emot att få veta rätt svar. :) *kram*

http://www.deltaskatter.nu

 
Pernilla Colbrand

Pernilla Colbrand

21 juni 2011 23:56

Det är ju en jättebra fästingborttagare. Jag har tappat bort mina gröna som jag köpte på apoteket och de ser precis likadana ut och den fungerar perfekt....vänta och se när du får en fästing.
Kram Pernilla

http://www.ladype.com

 
Ingen bild

Pernilla Colbrand

21 juni 2011 23:58

Jag glömde säga att den används på samma sätt som baksidan av en hammare när man tar bort spik, fast på fästingen istället.

 
Anna-Maria J

Anna-Maria J

22 juni 2011 17:30

Har också fått brevet. Tycker inte alls att det blir en förbättring för oss köpare. Krångligt och undrar om det blir samma rabatt i slutändan.
Trodde att grejen var en fästingborttagare när jag fick den men min var så dåligt gjuten så jag undrar om det kommer att funka. Därför trodde jag det var en annan grej...kunde inte fatta vad.

http://www.minjasjuvel.pixbox.se

 
Helene

Helene

22 juni 2011 18:53

Har också fått brev. men inte denna nyckelring. fick istället 2 plastfickor antagligen till korten... får se hur det kommer att fungera

http://www.biscayabigpaw.se

Lotta

22 juni 2011 19:18

Jag fick också två plastfickor så dom har nog bara missat att stoppa i en nyckelring i ditt brev.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 26 januari 2015 13:31

Jag har tappat lusten att blogga som ni märker, behåller bloggen vilande ifall jag ändrar mig i framtiden. Men ni kan följa mig, mina katter & kattungar på Instagram Clarellis där jag lägger ut bilder nästan dagligen. ...

Av Lotta - 2 januari 2015 11:27

Idag är Morticia på dag 42 och enligt vägmetoden mellan v 5 och v 6 skall det vara 3 kattungar i magen...vi får se om det stämmer när det är dags ...

Av Lotta - 12 december 2014 13:15

Idag är det 21 dagar sedan Morticia hade dejt med Mio och den var lyckad för nu har Morticia hallontuttar. Så nu väntar vi kattungar runt den 25 januari och det ser jag fram emot då vi haft det rörigt här hemma sista månaderna med renovering som börj...

Av Lotta - 19 november 2014 12:45

Morticia löper så idag ska hon få åka på kärleksdejt och jag hoppas att kärlek uppstår mellan henne och Mio. Om parningen tar så blir det kattungar i slutet av januari. ...

Av Lotta - 5 november 2014 10:44


Igår var jag och HCM-testade Morticia och hennes hjärta såg fint ut så nu inväntar vi löp och då ska hon få träffa Mio. Förhoppningsvis uppstår kärlek och vi får kattungar i början av nästa år.   ...

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17
18
19
20 21 22 23
24
25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards