S*Clarellis Sibbar

Direktlänk till inlägg 21 oktober 2011

Banana Leaf

Av Lotta - 21 oktober 2011 09:55

Igår så försökte jag buda hem ett klösträd på tyska Ebay, för två år sedan fick jag ett stort klösträd där för under 1.000 kr inkl frakt. Jag la bud på tre träd ca 20 sek innan budet gick ut men varje gång så fick jag ett meddelande om att säljaren inte skickade till Sverige...åh vad frustrerande då träden gick för ingenting nästan. Det verkar som om vi i Sverige inte kan köpa från tyska Ebay längre.


Jag tycker att Banana Leaf klösmöbler är så otroligt snygga och jag skulle vilja ha en sådan på balkongen men här i Sverige kostar den modellen jag vill ha 3.200 kr. Så efter mina misslyckade försök på Ebay började jag söka runt i världen och hittade ett företag i Danmark med just den modellen jag vill ha och den hade ett mycket bättre pris än i Sverige. Köpte den direkt och dessutom fick jag nykund rabatt på 10% och fraktfritt...jag betalade endast 1373 kr. Visst är den snygg...


 

 
 
Ann-Louize

Ann-Louize

21 oktober 2011 10:14

Jag har också försökt att buda på Tyska Ebay men inte lyckats.
Håller med dig att Banana Leaf möblerna är ursnygga, vad heter företaget i Danmark?
Blir lite sugen jag också.

http://www.ragmanstazz.se

 
Monica

Monica

21 oktober 2011 10:27

Vissa företag på tyska Ebay säljer inte till Sverige men jag tror att de jag har köpt från, fortfarande gör det. Måste kolla eftersom jag snart är i behov av ett nytt klösträd.

Det du beställde var verkligen snyggt!

http://www.spinnsibbs.blogspot.com

 
Lena

Lena

21 oktober 2011 11:17

Åh så snyggt. Det ser dessutom väldigt skönt och inbjudande ut.
Jag tror att det kommer att passa perfekt på er fina balkong.

Kramis Lena och sibbarna i Kåge.

http://miramilaia.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 26 januari 2015 13:31

Jag har tappat lusten att blogga som ni märker, behåller bloggen vilande ifall jag ändrar mig i framtiden. Men ni kan följa mig, mina katter & kattungar på Instagram Clarellis där jag lägger ut bilder nästan dagligen. ...

Av Lotta - 2 januari 2015 11:27

Idag är Morticia på dag 42 och enligt vägmetoden mellan v 5 och v 6 skall det vara 3 kattungar i magen...vi får se om det stämmer när det är dags ...

Av Lotta - 12 december 2014 13:15

Idag är det 21 dagar sedan Morticia hade dejt med Mio och den var lyckad för nu har Morticia hallontuttar. Så nu väntar vi kattungar runt den 25 januari och det ser jag fram emot då vi haft det rörigt här hemma sista månaderna med renovering som börj...

Av Lotta - 19 november 2014 12:45

Morticia löper så idag ska hon få åka på kärleksdejt och jag hoppas att kärlek uppstår mellan henne och Mio. Om parningen tar så blir det kattungar i slutet av januari. ...

Av Lotta - 5 november 2014 10:44


Igår var jag och HCM-testade Morticia och hennes hjärta såg fint ut så nu inväntar vi löp och då ska hon få träffa Mio. Förhoppningsvis uppstår kärlek och vi får kattungar i början av nästa år.   ...

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards