S*Clarellis Sibbar

Direktlänk till inlägg 2 februari 2012

Väldigt dålig

Av Lotta - 2 februari 2012 09:59

Jag är väldigt dålig på att fota och blogga just nu, det blir inte så många inlägg nu när jag är på min neurologiska rehabilitering då den tar all min ork & kraft. Jag är bara där två dagar i veckan men när jag kommer hem är jag helt slut och det tar två dagar att återhämta kraften och då är det dags att åka tillbaka till rehab. Men jag är så glad över att få vara där så att jag får bygga upp mina muskler, lära mig att slappna av och i tisdags fick jag ryggmassage och det var första gången på 11 år som någon vågade ta i min sönderopererade rygg och det gick bra då hon undvek ryggraden där elektroden sitter. Allt det här gör att jag inte är så flitig på att besöka er andra i bloggarna men jag tittar in då och då.


Men jag tog några bilder igår på Elliot när han sitter vid fönstret och tittar på snöflingorna som föll från himlen...


 

 
 
Margita

Margita

2 februari 2012 12:33

Har full förståelse för din situation (inbillar jag mig), jag är i en liknande situation fast min smärta ligger på det psykiska planet ;) . Skönt att höra att du ändå känner att det gör nytta. Fina Elliot! :)

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Marinettes

Marinettes

2 februari 2012 14:52

Åh, stackars dig, att det ska behöva "kosta" så mycket men jag håller tummarna att det ska ge ett bra resultat för dig och dina muskler.
Sköt om dig, kram, kram!

http://marinettes.blogplatsen.se

 
Ingen bild

Marie

4 februari 2012 11:28

Förhoppningsvis blir det bättre och bättre och ta dig den tid du behöver till att vila (och spela Wordfued med mig =)

Vi ses imorgon!

Har en award till dig att hämta på min blogg!

Kram/Marie

 
Gunilla, S*Deltas

Gunilla, S*Deltas

9 februari 2012 00:22

Tråkigt du blir så påverkad men jag hoppas att det kommer ge dig mera än det tar. *kram*

http://www.deltaskatter.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 26 januari 2015 13:31

Jag har tappat lusten att blogga som ni märker, behåller bloggen vilande ifall jag ändrar mig i framtiden. Men ni kan följa mig, mina katter & kattungar på Instagram Clarellis där jag lägger ut bilder nästan dagligen. ...

Av Lotta - 2 januari 2015 11:27

Idag är Morticia på dag 42 och enligt vägmetoden mellan v 5 och v 6 skall det vara 3 kattungar i magen...vi får se om det stämmer när det är dags ...

Av Lotta - 12 december 2014 13:15

Idag är det 21 dagar sedan Morticia hade dejt med Mio och den var lyckad för nu har Morticia hallontuttar. Så nu väntar vi kattungar runt den 25 januari och det ser jag fram emot då vi haft det rörigt här hemma sista månaderna med renovering som börj...

Av Lotta - 19 november 2014 12:45

Morticia löper så idag ska hon få åka på kärleksdejt och jag hoppas att kärlek uppstår mellan henne och Mio. Om parningen tar så blir det kattungar i slutet av januari. ...

Av Lotta - 5 november 2014 10:44


Igår var jag och HCM-testade Morticia och hennes hjärta såg fint ut så nu inväntar vi löp och då ska hon få träffa Mio. Förhoppningsvis uppstår kärlek och vi får kattungar i början av nästa år.   ...

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards