S*Clarellis Sibbar

Direktlänk till inlägg 8 maj 2012

Operation

Av Lotta - 8 maj 2012 16:19

Jag upptäckte i förra veckan att batteriet till min ryggmärgsstimulator började ta slut och jag blev då uppsatt på akutlistan för operation då batteriet bara har ström i ca 14 dagar när den indikerar att det sinar. Nyss ringde de från KS och de har klämt in mig för operation imorgon. Så nu blir det tyst här på bloggen ett tag.

 
 
Lena

Lena

8 maj 2012 16:29

Så skönt att du fått tid så snabbt även
om det säkert är oerhört jobbigt med allt detta bök med din kropp.
Lycka till och sköt om dig..

Kramar från Lena och sibbarna i Kåge

http://www.miramilaia.se

 
Ingen bild

Suzan

8 maj 2012 16:45

Lycka till vännen med operationen . Kram

 
Monica

Monica

8 maj 2012 18:57

Lycka till! Det kommer att gå så bra!

http://www.monicap.se

 
Helene

Helene

8 maj 2012 20:08

Så skönt att du får en så snabb tid.
Men jag vet ju även att det är fruktansvärda smärtor du går igenom när du opereras. Tänker på dig

http://www.biscayabigpaw.se

 
Gunilla,S*Deltas

Gunilla,S*Deltas

8 maj 2012 22:41

Lycka till med operationen. Håller såklart tummar o tår för dig, att allt kommer gå bra. Vad gäller Ella så hon väldigt tydliga ålar på ryggen. Lite osäkert på mönstret, men det får jag veta på lö när vi är flera uppfödare som kan titta på henne. :) *kram*

http://www.deltaskatter.nu

 
Ingen bild

Nicole

9 maj 2012 14:27

Hej Lotta!
Har hittat hit efter att ha googlat på CPRS.. fick själv diagnosen för ett år sedan efter en ner skada som uppstod vid en "enkel" operation. Nu lever jag med svåra smärtor och är till stor del sängliggande.. Redan i höstas ville min dåvarande smärtläkare testa ryggmärgsstimulator, jag sa då blankt nej. Men nu har jag efter besök på ny smärtmottagningen fått veta att jag testat allt de kan erbjuda (utom stimulatorn) och de ville remittera direkt. Jag tackade nej för att först diskutera med min läkare på handkirurgen, han sa bara att det var upp till mig själv...
Om du vill får du jätte gärna höra av dig till mig nä du kommer tillbaka efter batteri bytet. Vill gärna höra mer om hur man klarar vardagen, hur stimlton fungerar osv.
Håller tummarna för att det går bra för dig.
Stor kram!

Lotta

11 maj 2012 09:23

Hej Nicole!
Nu är jag hemma igen och operationen gick bra. Jag vet inte hur jag ska kontakta dig så du kan mejla mig på lotta@clarellis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 26 januari 2015 13:31

Jag har tappat lusten att blogga som ni märker, behåller bloggen vilande ifall jag ändrar mig i framtiden. Men ni kan följa mig, mina katter & kattungar på Instagram Clarellis där jag lägger ut bilder nästan dagligen. ...

Av Lotta - 2 januari 2015 11:27

Idag är Morticia på dag 42 och enligt vägmetoden mellan v 5 och v 6 skall det vara 3 kattungar i magen...vi får se om det stämmer när det är dags ...

Av Lotta - 12 december 2014 13:15

Idag är det 21 dagar sedan Morticia hade dejt med Mio och den var lyckad för nu har Morticia hallontuttar. Så nu väntar vi kattungar runt den 25 januari och det ser jag fram emot då vi haft det rörigt här hemma sista månaderna med renovering som börj...

Av Lotta - 19 november 2014 12:45

Morticia löper så idag ska hon få åka på kärleksdejt och jag hoppas att kärlek uppstår mellan henne och Mio. Om parningen tar så blir det kattungar i slutet av januari. ...

Av Lotta - 5 november 2014 10:44


Igår var jag och HCM-testade Morticia och hennes hjärta såg fint ut så nu inväntar vi löp och då ska hon få träffa Mio. Förhoppningsvis uppstår kärlek och vi får kattungar i början av nästa år.   ...

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards