S*Clarellis Sibbar

Alla inlägg under juni 2013

Av Lotta - 10 juni 2013 13:53

Nu lyckades jag fånga dom på bild tillsammans...


 

 

Av Lotta - 10 juni 2013 10:03

Idag är kattungarna fyra veckor gamla och jösses vad mycket spring i benen de har, lyckades inte få en enda kullbild så jag får göra ett nytt försök senare och uppdatera hemsidan ikväll. Men här kommer enskilda bilder.


Gomez...

 

 


Morticia...

 

 


Pugsley...

 

 


Wednesday...

 

 

Av Lotta - 9 juni 2013 15:52

Just nu sover kattungarna tungt, de är helt slut efter att haft besök. Under besöket så gick Wednesday till matskålen och åt några bitar torrfoder för första gången...duktig tjej.


 

Av Lotta - 7 juni 2013 13:14

Idag tyckte jag att det var dags för kattungarna att få smaka lite riktig mat så jag gav dom smakportion av babymousse + mjölkersättning som blir en härlig geggamojja. Varken Gomez, Pugsley eller Wednesday tyckte att det var en höjdare så det mesta hamna i pälsen, men Morticia måste ha varit hungrig för det var det godaste hon ätit och hon högg in i maten med stor aptit...mina fingrar fick känna hur vassa hennes tänder är.


Idag gick Gomez lite för långt från hagen tyckte både mamma Georgia och tant Clara...

 

Så då "burrade" han upp pälsen så han blev stor...

 

Wednesday fick den mesta maten i pälsen som ni ser, man ser att hon inte tyckte det var så gott...

 

Morticia blev däremot mätt och belåten...

 

Syskonkärlek mellan Pugsley & Morticia, puss på dig...

 

 

Av Lotta - 6 juni 2013 15:22

Jag hoppas att ni alla har en härlig nationaldag, här hemma skiner solen   


Här kommer några bilder som jag tog alldeles nyss, först har vi Pugsley & Morticia...

 

 

Pugsley...

 

Wednesday...

 

Wednesday & Gomez...

 

Gomez...

 

Och sist en bild där jag tror att kattungarna planerar något bus ;-)

   

Av Lotta - 5 juni 2013 10:12

Hittade Wednesday vid matskålen, det doftade nog gott för jag hade nyss hällt upp torrfoder...

 

Åh matte ser mig, jag har inte ätit bara luktat...

 

Sedan hittade jag Gomez utanför katthagen där han satt och tvättade sig som om inget hade hänt...

 

Pugsley & Morticia lekte tittut med varandra...

 

Mitt hjärta smälter för lilla Morticia så hon får nog stanna kvar hos oss...

 

Av Lotta - 3 juni 2013 09:52

Idag är kattungarna 3 veckor gamla och det var dags för nya bilder på hemsidan, först ut är Gomez...

 

 


Sedan Morticia...

 

 


Pugsley...

 

 

 


Och Wednesday...

 

 


Samt kullbilder...

 

 

Av Lotta - 2 juni 2013 11:50

Nu är kattungarna 20 dagar gamla och de blir rörligare för varje dag som går och nu vill de gärna upp i famnen utan att pipa efter mamma. Tog några snabba bilder nyss och först är det Wednesday som gör mamma sällskap vid matskålen...


 


Wednesday...

 

 


Morticia...

 

 


Pugsley...

 


Gomez som har rymt ut från kattungehagen...

 


Sedan tyckte Georgia att det fick räcka och att de skulle komma och äta...

 

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards