S*Clarellis Sibbar

Direktlänk till inlägg 9 april 2014

Antal kattungar

Av Lotta - 9 april 2014 09:20

Nu på morgonen har jag vägt Georgia och hon har ökat 196 gram mellan dag 35-42. Så enligt vägmetoden ska det vara 4 kattungar i magen. Tycker att hon börjar se lite tjock ut redan och hon trippar "vaggar" fram som en drottning.


Funderar på om Georgia och Nina kan känna att de båda är dräktiga för dom är oftast i samma rum och ligger med någon meter mellan sig. Nina är dock inte alls intresserad av bolådan jag ordnat för henne i tv-rummet men Georgia bäddar runt i den precis som det är hennes, hon vet ju vad det är till för.

 
 
Ninni

Ninni

18 april 2014 12:09

Oj vad länge sen jag kikade in här. Har varit urusel på att följa bloggar en längre tid nu.
Kul med kattungar. Ska försöka komma mig för med att kika in då och då och njuta av de söta bilderna du brukar lägga in.
Påskkramen!

http://ninni1960.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 26 januari 2015 13:31

Jag har tappat lusten att blogga som ni märker, behåller bloggen vilande ifall jag ändrar mig i framtiden. Men ni kan följa mig, mina katter & kattungar på Instagram Clarellis där jag lägger ut bilder nästan dagligen. ...

Av Lotta - 2 januari 2015 11:27

Idag är Morticia på dag 42 och enligt vägmetoden mellan v 5 och v 6 skall det vara 3 kattungar i magen...vi får se om det stämmer när det är dags ...

Av Lotta - 12 december 2014 13:15

Idag är det 21 dagar sedan Morticia hade dejt med Mio och den var lyckad för nu har Morticia hallontuttar. Så nu väntar vi kattungar runt den 25 januari och det ser jag fram emot då vi haft det rörigt här hemma sista månaderna med renovering som börj...

Av Lotta - 19 november 2014 12:45

Morticia löper så idag ska hon få åka på kärleksdejt och jag hoppas att kärlek uppstår mellan henne och Mio. Om parningen tar så blir det kattungar i slutet av januari. ...

Av Lotta - 5 november 2014 10:44


Igår var jag och HCM-testade Morticia och hennes hjärta såg fint ut så nu inväntar vi löp och då ska hon få träffa Mio. Förhoppningsvis uppstår kärlek och vi får kattungar i början av nästa år.   ...

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28 29
30
<<< April 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards