S*Clarellis Sibbar

Direktlänk till inlägg 7 maj 2014

Älskade Bambam

Av Lotta - 7 maj 2014 16:39

Imorse bar Nina ut Bambam i hallen och jag stoppade snabbt tillbaka honom i bolådan. Sedan märkte jag under dagen att han var så slö och han ville inte dia eller busa med sina syskon. Efter lunch så såg jag att hans blinkhinnor var framme och åkte akut till veterinären. När de tempade honom hade han bara 36,1 och när veterinären undersökte honom så upptäckte hon att det fanns inget hål i huden där snoppen fanns. Han har alltså inte kunnat kissa under alla dessa dagar han levt och njurarna var stenhårda knölar och buken var svullen och full av en stor urinblåsa. Även en annan veterinär tittade och konstaterade att det bästa var om han fick somna in.


Älskade Bambam vi kommer att sakna dig...


 

 
 
Marie

Marie

7 maj 2014 17:54

R I P lilla fina pojken, fruktansvärt att ni förlorat fina Bambam. Så ledsen <3
Kram
Marie

http://blogg.sessans.com

 
Katarina

Katarina

7 maj 2014 19:47

Varma tankar till er! :)
/Katarina

http://www.manekineko.se

 
Ingen bild

Anna-Maria J

7 maj 2014 22:59

Stackars liten. Det var sorgligt. Nina måste ha märkt att han inte mådde bra. Beklagar.

 
Margita

Margita

8 maj 2014 08:20

Nej! Jag gråter :( Detta är ju det jobbigaste som kan hända. Det är alltid lika svårt tycker jag. Kram till er och puss på sötkillen, nu har han det bra i alla fall. <3

http://sengas.bloggplatsen.se

 
Ninni

Ninni

8 maj 2014 17:47

Men vad tråkigt! :-( Stackars liten...

http://ninni1960.wordpress.com

 
Ann-Katrin

Ann-Katrin

8 maj 2014 19:26

Oh vad synd. Han var så fin den lilla fina röda. Men som Margita säger nu har ha det bra!

http://www.laghamras.se

 
Gunilla, S*Deltas

Gunilla, S*Deltas

9 maj 2014 11:26

Nej, så tråkigt. R.I.P Bambam. ♥ *kram*

http://www.deltaskatter.nu

 
Ingen bild

Jenny

10 maj 2014 00:28

Åh vad tråkigt.... Stackarn. Våran favorit sorgligt

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 26 januari 2015 13:31

Jag har tappat lusten att blogga som ni märker, behåller bloggen vilande ifall jag ändrar mig i framtiden. Men ni kan följa mig, mina katter & kattungar på Instagram Clarellis där jag lägger ut bilder nästan dagligen. ...

Av Lotta - 2 januari 2015 11:27

Idag är Morticia på dag 42 och enligt vägmetoden mellan v 5 och v 6 skall det vara 3 kattungar i magen...vi får se om det stämmer när det är dags ...

Av Lotta - 12 december 2014 13:15

Idag är det 21 dagar sedan Morticia hade dejt med Mio och den var lyckad för nu har Morticia hallontuttar. Så nu väntar vi kattungar runt den 25 januari och det ser jag fram emot då vi haft det rörigt här hemma sista månaderna med renovering som börj...

Av Lotta - 19 november 2014 12:45

Morticia löper så idag ska hon få åka på kärleksdejt och jag hoppas att kärlek uppstår mellan henne och Mio. Om parningen tar så blir det kattungar i slutet av januari. ...

Av Lotta - 5 november 2014 10:44


Igår var jag och HCM-testade Morticia och hennes hjärta såg fint ut så nu inväntar vi löp och då ska hon få träffa Mio. Förhoppningsvis uppstår kärlek och vi får kattungar i början av nästa år.   ...

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards