S*Clarellis Sibbar

Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

eBay

Av Lotta - 24 januari 2010 09:08

Igår så tog jag mod till mig och registrerade mig på eBay & PayPal, hade sett ett klösträd som jag så gärna vill ha. Har väntat på att ett sådant i vitt skulle komma upp på Tradera men dom har bara funnits i grått, på Tradera har dom gått för mellan 1200-1500 kr.

Det var en minut kvar när jag la mitt maxbud på 51 euro och då ramlade det in 6 bud under denna tid från en person men hennes sista var 50 euro innan tiden gick ut...lite snopet för henne men jag blev väldigt glad   


Tack Sandra för att du hjälpte mig på telefonen med mina frågor!


Jag tror att katterna kommer att älska detta träd som är så högt att det går att spänna fast i taket upp till 270 cm, det vi har nu svajar löst sedan flytten.

  

 
 
Sandra

Sandra

24 januari 2010 18:40

Varsågod, det var bara roligt att kunna hjälpa till! Hoppas att katterna blir nöjda med sitt nya träd!

http://www.freewebs.com/stravveallan

 
Busungarnas Sussie

Busungarnas Sussie

24 januari 2010 23:43

Hm låter som någon får hjälpa mig..
under/efter Lokas kull..
är tanken att köpa ett kösträd hit med..
paypal har jag... :)
så halvvägs är jag minsann.... :)

http://www.busungarnas.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lotta - 26 januari 2015 13:31

Jag har tappat lusten att blogga som ni märker, behåller bloggen vilande ifall jag ändrar mig i framtiden. Men ni kan följa mig, mina katter & kattungar på Instagram Clarellis där jag lägger ut bilder nästan dagligen. ...

Av Lotta - 2 januari 2015 11:27

Idag är Morticia på dag 42 och enligt vägmetoden mellan v 5 och v 6 skall det vara 3 kattungar i magen...vi får se om det stämmer när det är dags ...

Av Lotta - 12 december 2014 13:15

Idag är det 21 dagar sedan Morticia hade dejt med Mio och den var lyckad för nu har Morticia hallontuttar. Så nu väntar vi kattungar runt den 25 januari och det ser jag fram emot då vi haft det rörigt här hemma sista månaderna med renovering som börj...

Av Lotta - 19 november 2014 12:45

Morticia löper så idag ska hon få åka på kärleksdejt och jag hoppas att kärlek uppstår mellan henne och Mio. Om parningen tar så blir det kattungar i slutet av januari. ...

Av Lotta - 5 november 2014 10:44


Igår var jag och HCM-testade Morticia och hennes hjärta såg fint ut så nu inväntar vi löp och då ska hon få träffa Mio. Förhoppningsvis uppstår kärlek och vi får kattungar i början av nästa år.   ...

Presentation


Clarellis Sibbar

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

S*Clarellis Gästbok

Sibiriska bloggar

PicBadge

Besökare


Ovido - Quiz & Flashcards